LG pretvara televizore u izložbu: Nova dimenzija ekrana uz radove Sande Anderlon

U SVIJETU prepunom ekrana, rijetki nas još mogu iznenaditi. No, upravo to je uspjelo LG-ju, globalnom predvodniku u inovacijama potrošačke elektronike, koji u Zagrebu predstavlja jedinstvenu pop-up izložbu digitalne umjetnosti prikazane isključivo na OLED televizorima. Vizualni svijet umjetnice Sande Anderlon u ovom formatu doslovno sjaji.
Riječ je o digitalnim kolažima i animacijama koji obiluju bojama, simbolima i slojevitim značenjima. Na LG OLED tehnologiji ti radovi dobivaju novu dimenziju upravo zahvaljujući savršenoj crnoj, dubokim kontrastima i preciznom prikazu detalja, svaki ekran postaje umjetničko platno.
"Htjeli smo pokazati kako televizor može biti puno više od standardnog uređaja. Naši OLED televizori uz estetski element prostora, postaju i medij kreativnosti i platforma za izražavanje", istaknula je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska. "LG OLED tehnologija jedinstvena je upravo po tome što se organski uklapa u dom, ne nameće se, ali daje karakter. U stanju mirovanja može prikazivati remek-djela svjetske umjetnosti, obiteljske uspomene ili kao sada originalna djela suvremenih umjetnika."
Za umjetnicu Sandu Anderlon, suradnja je bila prirodan nastavak njezine digitalne prakse.
"Moji radovi često funkcioniraju kao slojevite vizualne slagalice. LG OLED mi je dao mogućnost da ih napokon prikažem onako kako su zamišljeni, u punoj jasnoći, s bogatstvom boja i preciznošću svakog detalja. To je rijetkost jer u digitalnoj umjetnosti često morate pristajati na kompromise prikaza", istaknula je umjetnica.
Osim impresivne vizualne kvalitete, izložba nudi i interaktivno iskustvo – pomoću LG-jevog Magic Remotea, posjetitelji mogu približavati kadrove, istraživati sitne detalje i doslovno "uroniti" u svijet kolaža. Televizor se ovdje ne ponaša kao pasivni ekran, nego kao dinamični prozor u svijet umjetnosti.
Izložba također podsjeća na širu promjenu u načinu na koji doživljavamo umjetnost. Sve više stvaramo i konzumiramo vizualni sadržaj digitalno, a LG to prepoznaje i daje mu novu vrijednost. Uloga televizora u domu više nije samo funkcionalna, nego postaje osobna i kulturna.
LG je kroz godine dosljedno gradio imidž brenda koji stavlja čovjeka u središte tehnologije. Od pametnih kuhinja i hladnjaka koji predviđaju potrebe korisnika, do televizora koji postaju okviri osobnih priča – sve njihove inovacije nose jasnu poruku: tehnologija treba služiti estetici, osjećaju i svakodnevici.
"Digitalna umjetnost zaslužuje prostor koji je prilagođen njezinim zahtjevima. S LG OLED tehnologijom dobili smo savršen prikaz, vrhunsku dubinu boja i osjećaj stvarne prisutnosti djela. Veselimo se što ovom inicijativom podupiremo domaću umjetničku scenu i otvaramo vrata novim oblicima kreativnog izražavanja", zaključila je Ivona Lučić, voditeljica marketinga u LG Hrvatska.

bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti