Trendovi iz 2025. koje nitko ne razumije: Od AI-ja do Dubai čokolade

SVIJET se danas mijenja brže nego ikad, a internet i društvene mreže samo ubrzavaju taj ritam. Novi trendovi niču gotovo svakodnevno – od viralnih recepata i komada odjeće do pjesama koje preko noći postanu hit. Mnogi su zbog toga odlučili jednostavno se "isključiti", a na Redditu se povela rasprava o trendovima koje ljudi nikako ne mogu shvatiti i za koje nemaju nimalo interesa.
Teorije zavjera i pogled generacije Z
Jedna od glavnih tema bile su teorije zavjera – od ideje da je znanost laž, da su piramide komunikacijski uređaji vanzemaljaca i da se vremenom manipulira, pa do uvjerenja da su cjepiva stvorena za kontrolu uma. Mnogi su primijetili i zabrinjavajući porast antivakserstva, antiobrazovanja i onoga što nazivaju "aktivnim neznanjem": unatoč tome što svi imamo pristup provjerenim informacijama, sve češće biramo oblikovati mišljenja na temelju površnih izvora i ignorirati stručnjake.
Jedan korisnik se požalio i na "pogled generacije Z" – osjećaj da ga mlađi sugovornici gledaju kao da im je "ubio psa", kao i da im nedostaju osnovne komunikacijske vještine.
Sve je na touch i za sve pitamo AI
Velik dio komentara odnosio se na digitalno doba i njegove zamke. Na meti kritike našli su se influenceri "koji ni na što ne utječu", ali i sveprisutna umjetna inteligencija – mnogima smeta što se integrira u sve sfere života. Drugi su se nadovezali primjećujući da mladi više ne donose odluke sami, nego sve pitaju digitalne asistente.
Kritizirani su i zasloni osjetljivi na dodir u automobilima, Microsoftovo zadano spremanje datoteka u oblak i streaming kultura u kojoj plaćamo "najam" sadržaja kojem nemamo stalan pristup, uz sve skuplje pretplate kako bismo izbjegli reklame.
Korisnici su komentirali i AI bum, uspoređujući ga s dot-com mjehurom, kao i videozapise na Facebooku koji ne pokazuju trajanje te opsesiju uključivanja TikTok isječaka u svaku vijest. Čak je i trend komentara "@grok objasni to" na svakoj objavi na X-upostao izvor frustracije.
Sjećate li se Dubai čokolade?
Pad kvalitete odjeće i planiranje zastarjelosti proizvoda mnoge nerviraju jer vide to kao način korporacija da maksimiziraju profit. U raspravi su spomenuti i Labubu kolekcionarski likovi (koji podsjećaju na Beanie Babies), Cybertruckovi, opsesija Bitcoinom, kao i nevjerojatni iznosi koje ljudi troše na umjetne nokte i trepavice.
Među "luksuznim" hitovima izdvojila se i "Dubai čokolada", koja je navodno podigla cijene pistacija. Tu je i trend opsesije proteinima, iako malo tko u razvijenim zemljama ima manjak tog nutrijenta. Korisnici su primijetili i paradoks: svi se žale na lošu ekonomiju, ali redovi u fast food lancima i rast profita dostavnih službi govore suprotno – čini se da smo se navikli potrošiti 15 eurakad god ogladnimo.
Spominju se i povratak običnih cigareta, leopard uzorka i hlača visokog struka, kupnja starih digitalnih fotoaparata po velikim cijenama i Nirvana majice koje se nose samo kao modni predmet.
Način izražavanja na TikToku
Mnogi su komentirali i promjene na poslu – od pokušaja poslodavaca da ljude vrate iz rada od kuće u urede, unatoč dokazima da hibridni model funkcionira, do sve češće pojave da zaposlenici komuniciraju sa slušalicama na ušima, što neki vide kao znak nepoštovanja.
Zanimljivo je i koliko su ljude iznervirali novi izrazi poput "spill the tea", "ick" i stalno ponavljanje "brate". Dio rasprave odnosio se i na bizarne trendove kao što su Skibidi WC, "aura" videi te "brainrot" sadržaj, pa čak i dječaci koji rade trajnu frizuru ili nose fudbalerku.
Rasprava pokazuje koliko je teško držati korak s kulturom koja se mijenja iz dana u dan. Neki od trendova nasmiju i zabave, drugi iritiraju ili zbunjuju, ali zajedničko im je da odražavaju duh vremena.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati