Blue Ivy Carter očarala publiku. Mnogi predviđaju da će osvojiti industriju zabave

BLUE Ivy Carter, kći Beyoncé i Jay-Z-ja, izazvala je veliko zanimanje na internetu nakon što se 13-godišnjakinja pojavila na pozornici uz svoju majku na početku njezine Cowboy Carter turneje ovaj tjedan.
>>Beyonce započela country turneju, na pozornici joj se pridružile kćeri
"Blue Ivy je jedino nepo dijete iza kojeg stojim svim srcem"
Naime, od snažnog plesnog nastupa uz pjesmu Déjà Vu do samouvjerenog izlaska tijekom pjesme America Has a Problem, mnogi smatraju da je Blue Ivy pokazala kako je puno više od slavnog prezimena.
Blue Ivy također je izbjegla val kritika koje često pogađaju djecu slavnih na internetu. "Blue Ivy je jedino nepo dijete iza kojeg stojim svim srcem", napisao je jedan korisnik na X-u. "Blue Ivy je primjer nepo djeteta koje nije naporno jer se ulaže vrijeme u razvoj njezinih talenata", "Blue Ivy Carter bit će najveće nepo dijete u povijesti čovječanstva", samo su neki od komentara na X-u.
Predviđa joj se velika karijera
Iako se procjenjuje da njezini roditelji zajedno vrijede čak 3 milijarde dolara, čini se da Blue Ivy gradi vlastiti put. Već je osvojila Grammy za pjevanje u maminom hitu Brown Skin Girl, pohvaljena je za glasovnu ulogu u filmu Mufasa: The Lion King, a njezina se imovina već procjenjuje na više od 500 milijuna dolara, i to prije nego je zakoračila u srednje tinejdžerske godine.
Ali kako dijete dviju glazbenih ikona prelazi iz statusa "nepo djeteta" u veliku pop zvijezdu?
Panel stručnjaka za brendiranje i odnose s javnošću rekao je za Newsweek da se odgovor nalazi u pažljivoj ravnoteži strategije, pravog tajminga i – najvažnije – brenda koji stoji sam za sebe, ali pritom ne negira slavne roditelje. Kathryn Porritt, izvršna direktorica i osnivačica tvrtke Icons Incorporated, izjavila je da Blue Ivy predstavlja "pojavnost istinske buduće ikone".
"Blue Ivy ne mora slijediti uspješni put svojih roditelja, niti ga svjesno odbaciti", rekla je Porritt. "Njezina jedinstvena prilika je stvoriti nešto toliko novo i drugačije da je više ne promatramo kao 'najveće nepo dijete', već kao osobu koja čini tu kategoriju nevažnom", dodaje.
Vjerodostojnost iznad nasljedstva
Sarah Schmidt, predsjednica globalne strateške firme Interdependence Public Relations, rekla je kako je snaga Blue Ivy u tome što odrasta u digitalnom dobu koje cijeni autentičnost. "Izgradnja brenda djeteta slavne osobe danas ne znači skrivati porijeklo, već pažljivo stvarati trenutke koji dokazuju da je talent važniji od nepotizma", poručila je.
Schmidt je istaknula njezinu Grammy nagradu i glasovnu ulogu kao ključne prekretnice. "Svaka nova uloga ili priznanje premješta je iz uloge 'nasljednice' u stvarateljicu, a ta promjena narativa neprocjenjiva je u kulturi opsjednutoj autentičnošću", tvrdi.
Mogla bi postati "jedna od najutjecajnijih osoba svoje generacije"
Schmidt preporučuje da se Blue fokusira na strategiju temeljenu na tri stupa: glazbu s originalnim zvukom i sadržajem, modu povezanu s održivošću i filmske/TV uloge koje odrastaju s njezinom publikom. "Te projekte treba lansirati u ograničenim, ali snažnim valovima kako bi svaki projekt djelovao kao pomno kuriran, a ne masovno proizveden", rekla je Schmidt. Ključ je, dodala je, ne samo biti prisutna, već biti vjerodostojna.
Chrissy Bernal, osnivačica brenda konzultantske kuće Be a Better Brand, rekla je da bi Blue Ivy, uz promišljeno brendiranje i dugoročan plan, mogla postati "jedna od najutjecajnijih osoba svoje generacije". "Njezin tim mora izgraditi narativ koji odvaja njezin identitet od nasljeđa roditelja, ali ga istodobno poštuje", rekla je Bernal.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati