Film koji je uništio holivudske snove Pamele Anderson

PAMELA Anderson jedno je od najprepoznatljivijih lica 90-ih godina. Njezina pojava na televiziji i u medijima obilježila je cijelo jedno razdoblje popularne kulture. No, iza glamurozne slike skrivala se priča o ženi koju je javnost često nepravedno svodila isključivo na izgled.
Nakon uspjeha u svijetu modelinga, Anderson je debitirala u popularnoj seriji Sam svoj majstor, a pravu slavu stekla je ulogom C. J. Parker u kultnoj seriji Spasilačka služba. Ta joj je uloga donijela globalnu prepoznatljivost i učinila je jednom od najpoznatijih televizijskih zvijezda 90-ih.
Nedugo nakon što se prvu put pojavila na velikom platnu u filmu Good Cop Bad Cop, Anderson je upoznala Tommyja Leeja, bubnjara benda Mötley Crüe. Nekoliko godina kasnije, 1996., objavljena su dva filma koja su zauvijek obilježila njezinu karijeru. Dok je Anderson promovirala svoj superherojski film Barb Wire, javnost je bila usmjerena na nešto sasvim drugo - ukradenu privatnu snimku intimnog odnosa koja je dospjela u javnost bez njezina pristanka.
Snimku nazvanu Stolen Honeymoon je u javnost pustio vlasnik pornografskog filmskog studija Milton Ingley, koji ju je prodao Louieju Perainu, producentu filmova za odrasle. Peraino je snimku distribuirao putem interneta, čime je započeo skandal koji je potpuno zasjenio sve njezine profesionalne uspjehe i promijenio način na koji se slavne osobe suočavaju s narušavanjem privatnosti.
Kritika bez milosti
Kada je Barb Wire konačno stigao u kina, kritičari su film dočekali s izrazito negativnim reakcijama. Pamela je u filmu tumačila vlasnicu noćnog kluba i plaćenicu u distopijskoj 2017. godini, u Americi pogođenoj novim građanskim ratom. Radnja se dodatno komplicira kada njezin lik otkrije vladinu zavjeru koja uključuje biološko oružje. Film je bio inspiriran istoimenim stripovima Dark Horse Comicsa.
Umjesto da kritiziraju scenarij i režiju, mnogi su kritičari fokus prebacili na Anderson, svodeći film i njezinu izvedbu na površne komentare o izgledu. Redatelj David Hogan prošao je bez gotovo ikakvih posljedica, dok je Pamela postala glavna meta seksističkih napada.
"Nije trebalo ispasti onako kako je ispalo"
U razgovoru za Interview Magazine Pamela Anderson otvoreno je progovorila o iskustvu snimanja filma. "Nije trebalo ispasti onako kako je ispalo", priznala je, prenosi Far Out Magazine. Kada je prvi put vidjela strip na kojem se film temelji, pomislila je da će riječ biti o zabavnoj i ironičnoj avanturi: "Vidjela sam junakinju na motoru, u kožnom odijelu, s glamuroznom kosom i pomislila - to je savršeno, to sam ja."
No, stvari su se brzo promijenile. "Film je trebao biti mračna komedija, gotovo poput crtića. Prije nego što je produkcija počela, otišla sam u Cannes kako bih ga promovirala, privukla sam pažnju. Nakon toga, studio Polygram je odlučio da film mora biti 'veći' nego što je planirano", prisjetila se.
"Počeli su ga mijenjati, komercijalizirati. Ubacili su više akcije, smanjili su humor, promijenili su redatelja i scenarij bezbroj puta. Na kraju nisam poslušala svoje instinkte", rekla je.
Pamela je priznala da je izgubila vjeru u projekt, jer je nestalo ono što ju je u početku privuklo: "Htjela sam da film bude ironičan, zabavan i pomalo karikaturalan. Na kraju je nestala sva ironija." Unatoč svemu, dodala je kako i danas postoji mala skupina obožavatelja koji cijene Barb Wire. "Znam dosta drag kraljica koje se oblače kao Barb Wire", rekla je uz osmijeh.
Iako je film doživio neuspjeh, to nije bio kraj njezine karijere. Pamela Anderson se posljednjih godina uspješno vratila glumi, ovaj put u projektima koji su iznenadili mnoge. Film The Last Showgirl dočekan je s pohvalama, a njezin nastup u ovogodišnjem rebootu Golog pištolja mogao bi označiti novi preokret u njezinoj karijeri.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati