Veliki jubilej u Hrvatskoj omiljenog automobila obilježen posebnim čarapama
 
        VELIKI jubileji automobilskih modela najčešće se obilježavaju ekskluzivnim proizvodima. U Opelu su predstavili čarape.
Opel Corsa je već četiri desetljeća na tržištu, a bez obzira na to o kojoj generaciji govorili, model je to doslovno pretplaćen na visoka mjesta po pitanju popularnosti. Do danas je više od 14 milijuna primjeraka izašlo iz tvornice.
Isto vrijedi i u Hrvatskoj, gdje Corsa ima brojne poklonike te već godinama spada u red najpopularnijih modela na tržištu. I dok svjedočimo šestoj generaciji, prvoj s elektro pogonom, Opel predstavlja posebne čarape s uzorkom koji uvelike podsjeća tapecirung prvih Corsi. Dopadljivi karirani uzorak nudit će se u četiri različite verzije, i to putem Opel Lifestyle Shopa.
        
        Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu? Kliknite ovdje.
        
     
        Ovo je .
            Homepage nacije.
        
        
        Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
    
    
        
        Želite raditi na Indexu? Prijavite se ovdje.
    
                    Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
            bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
                                Učitavanje komentara
                            
                        
                    Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
            bi Vas mogao zanimati
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                        