Range Rover ima novi logo

UOČI dolaska svog prvog potpuno električnog modela, Range Rover je dobio novi vizualni identitet. Kompanija JLR predstavila je minimalistički logo s dva stilizirana slova "R", koji se nedavno pojavio na prezentaciji za investitore. Riječ je o prvom zasebnom logotipu dizajniranom isključivo za ovaj luksuzni brend još od njegovog osnutka 1970. godine.
Ipak, iz JLR-a su za Autocar pojasnili kako novi logo neće zamijeniti kultni natpis "Range Rover" koji krasi prednji i stražnji dio svakog modela još od samih početaka. "Novi motiv razvijen je kao manji simbol za primjenu na mjestima gdje se naš poznati natpis ne uklapa, primjerice na etiketama, kao dio uzorka ili na događanjima gdje je amblem prikladniji", poručili su iz kompanije.
Svaki brend za sebe
Ovaj potez dio je JLR-ove nove poslovne strategije nazvane "House of Brands". Prema njoj, četiri ključna brenda - Range Rover, Jaguar, Discovery i Defender - funkcionirat će kao zasebne poslovne cjeline. Svaki od njih imat će vlastiti vizualni identitet, tržišno pozicioniranje i marketinški pristup.
Jaguar je već predstavio svoj novi identitet uz koncept Type 00, dok se za Defender i Discovery još uvijek čekaju.
A što je s imenom Land Rover?
Unutar nove strategije, legendarno ime Land Rover dobiva novu ulogu i postaje takozvani "trust mark". To znači da će se i dalje vezati uz vrhunske terenske sposobnosti i tehnologiju ugrađenu u JLR-ove SUV-ove, ali se više neće isticati kao krovni brend cijele grupacije.
Međutim, izvršni direktor Adrian Mardell umirio je fanove i naglasio da Land Rover ostaje ključan dio poslovanja. "Želim jasno reći da oznaka Land Rover ostaje. Ona je sinonim za terenske sposobnosti, tehnologiju i sigurnost. I dalje će biti sastavni dio našeg poslovanja, vidljiva na našim vozilima, web stranicama i u prodajnim salonima", izjavio je Mardell. To znači da novi motiv Range Rovera vjerojatno neće zamijeniti ni prepoznatljivi ovalni Land Rover logo koji je od samih početaka bio zaštitni znak svakog modela.
Novi uzorak za dodatnu prepoznatljivost
Uz novi logo, predstavljen je i poseban Range Rover uzorak. Riječ je o kariranom dizajnu u čijem se središtu nalazi novo stilizirano slovo "R".
Zasad nije poznato gdje će se točno ovaj uzorak koristiti, no nagađa se da bi se mogao pojaviti na istaknutim mjestima poput prednje maske ili presvlaka u unutrašnjosti. Time bi se modeli Range Rovera dodatno vizualno razlikovali i naglasio njihov jedinstveni status unutar ponude.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati