Mercedes SLS Electric Drive je pionir EQ modela. Tako tih nije imao prolaz kod kupaca

PRVI pravi električni superautomobil iz Mercedesa bio je tehnološki pothvat, ali istovremeno izuzetno težak i nevjerojatno skup projekt koji na tržištu nikada nije zaživio. Više od desetljeća kasnije, priča o modelu SLS AMG Electric Drive služi kao podsjetnik na rane ambicije elektrifikacije u svijetu visokih performansi.
Tehnološko čudo s "galebovim krilima"
Predstavljen kao prvi pravi električni superautomobil, e-SLS je ispod svojih legendarnih "gullwing" vrata skrivao čak četiri elektromotora. Oni su zajedno isporučivali kolosalnih 740 konjskih snaga i 1000 Nm okretnog momenta. Unatoč masi većoj od 2100 kilograma, do 100 km/h ubrzavao je za samo 3,9 sekundi. Baterijski paket, težak čak 548 kilograma, razvijen je u odjelu Mercedes High Performance Powertrains, poznatom po svom radu na motorima za Formulu 1.
Komercijalni neuspjeh od milijun eura
Iz AMG-a su tvrdili kako nije riječ samo o tehnološkoj vježbi, već o serijskom modelu koji će ponuditi kupcima - po cijeni od milijun eura. Međutim, potražnja je bila, blago rečeno, spora. Procjenjuje se da je između 2013. i 2015. godine samo devet primjeraka pronašlo svoje vlasnike, čineći ovaj model jednim od najrjeđih modernih Mercedesa.
Gdje je AMG danas?
Čini se da je AMG odjel i njihov novi električni početak pomalo zapeo. Modeli poput EQE i EQS 53 vozački su uzbudljivi otprilike kao upravljanje brodom na otvorenom moru, a pritom su još teži od glavne zvijezde ove priče SLS Electric Drive. Ipak, za sljedeću godinu najavljen je potpuno električni model s četvero vrata i snagom od 1000 KS. Možda ćemo tada napokon vidjeti mogu li stručnjaci za gromoglasne V8 motore prenijeti onaj prepoznatljivi, vulkanski AMG karakter u električno doba.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati