Povratak avanturističkog Opela koji mami poglede

OPEL je vratio kultno ime, a sada i izvedbu dostojnu tog imena. Prva generacija Frontere bila je SUV koji se nije stidio terena. Danas vrijede neka druga pravila, pa Frontera postaje sinonim kompaktnog SUV-a koji će rijetko silaziti s asfalta. Ruku na srce, to mu i nije u genima, bar ne u standardnoj izvedbi.
Opel je sada predstavio Gravel – konceptnu verziju svojeg obiteljskog SUV-a koja odiše pustolovnim duhom i najavljuje mogućnost dolaska robusnijeg paketa opreme. Razvijen je u dizajnerskom centru u Rüsselsheimu, uz savjete entuzijasta i u suradnji s tuning stručnjacima iz BlackFisha i XS-a.
Avanturistički izgled (i ništa više)
Frontera Gravel odmah se ističe zahvaljujući dodatnoj opremi: Thule krovnom nosaču, LED svjetlima na haubi i krovu, vitlu sprijeda, kutiji za alat sa strane i čak snježnim gusjenicama pričvršćenima straga. Tu su i 16-inčni Borbet naplatci s BFGoodrich gumama za sve terene.
Matirana folija u nijansi Desert Stone u kombinaciji s crnim krovom i narančastim detaljima (na zaštitama, retrovizorima i značkama) daje mu karakter, dok naljepnice zaokružuju izgled. Unutrašnjost prati vanjsku priču: sjedala presvučena mikrofibrom imaju narančaste detalje, a tamno nebo dodatno naglašava robustan dojam.
A ispod lima bez pokrića
Iako izgleda spremno za ozbiljan off-road, Frontera Gravel i dalje koristi pogon na prednje kotače, baš kao i standardna električna Frontera. Najsnažnija verzija raspolaže sa 156 KS i baterijom kapaciteta 54 kWh, što je dovoljno za doseg do 400 km. Sasvim dovoljno za vikend u prirodi, ali pod uvjetom da to ne uključuje ništa više od laganog makadama.
Frontera Gravel svoju će premijeru imati 30. svibnja na XS Carnight događaju u austrijskom Wörtherseeu. Iako je zasad samo koncept, sve upućuje na to da Opel testira reakcije publike i razmatra proizvodnu verziju, potencijalno kao odgovor na nadolazeću "Dakar" verziju Dacia Dustera.
Ipak, za pravu stvar trebalo bi napraviti dodatni iskorak. Stellantis je već ponudio Jeep Avenger 4Xe i Alfa Romeo Junior Ibrida Q4, kao i na skorašnjem Fiatu Grande Panda 4x4.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati