VIDEO Novi Lexus napada njemački trio

IAKO Lexus u Europi ne uspijeva probiti front kojeg drže A4, serija 3 i C klasa, stvari bi se uskoro mogle malo promijeniti.
Posebno ako u Toyoti odluče zadržati bar u djelu klasičnu motorizaciju. Naime, dizelska opcija više nije presudna, ali bi veliki benzinac dobro došao. Uostalom, IS500 je u Americi itekako poželjna opcija. Što bi u bliskoj budućnosti mogla donositi oznaka IS ponudio nam je neovisni dizajner Theophilus Chin.
Aktualni IS lansiran je 2013. godine, dok su samo ime i limuzina prisutni od 1999. godine. I za razliku od drugih Lexusa na ovom modelu sportski karakter nije završavao na dizajnu. Posebno F verzija zbog koje i mlađi poklonici cijene Toyotin luksuzni brend.
Ilustracije se temelje na Lexus Electrified Sedan Conceptu iz 2021. godine, koji je potaknuo nagađanja o potpuno električnom nasljedniku IS-a. Kako bi model doveo na standarde 2025. godine, Theottle je ažurirao vanjski dizajn koristeći elemente s novijeg Lexusa ES, predstavljenog ranije ove godine.
Prednji kraj je u ovom renderu i dalje oštar i agresivan, s uglatim LED svjetlima i sportskim, trokutastim usisnicima na profiliranom odbojniku. Mali otvor na nosu vozila upućuje na hibridni pogon – zanimljiv odmak od potpuno električnog koncepta. No, pravi pogodak je Spindle maska hladnjaka, koja je osvježena i sada izgleda znatno profinjenije.
Bočni profil automobila ostaje vjeran radikalnim linijama koncepta, zadržavajući krovnu liniju i proporcije originala. Ipak, uvedene su konvencionalnije površine, s karakterističnim linijama preuzetima s većeg modela ES. Novi set aluminijskih naplataka, standardni retrovizori i klasične kvake na vratima približavaju dizajn stvarnosti, kao da je automobil na samom kraju faze oblikovanja.
S ducktail spojlerom iznad tanke, LED trake pune širine, ovaj dizajn predstavlja oštar odmak od limuzinskog stražnjeg kraja. Ramena su izraženija, a stražnje staklo primjetno položenije.
Hoće li novi IS biti ovakav?
Koliko god ove ilustracije bile obećavajuće, nitko ne može sa sigurnošću računati na to da će serijski model izgledati točno kao ovi renderi. Lexus za sada sve drži u tajnosti – prototipi pod maskirnim folijama još nisu spremni za javnost. Ipak, s obzirom na to da je trenutni IS na tržištu još od 2013., te je već prošao kroz dvije obnove (2017. i 2020.), sasvim je razumno očekivati da je nova generacija iza ugla.
V8 za oproštaj
Lexus je nedavno predstavio Climax i Ultimate Edition verzije modela IS 500 u Japanu i SAD-u, što jasno upućuje na to da dani atmosferskog V8 motora polako odlaze. Toyota je predana hibridima i raznim pogonskim rješenjima, što sugerira da će sljedeći IS imati hibridne opcije, a vjerojatno i potpuno električnu verziju. V8 pak gotovo sigurno odlazi u povijest.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati