![Bugatti Chiron u opozivu](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/86bd6072-fd07-4e32-b453-e7b40ae1f640.jpg?width=765&height=402)
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/galleries/100124/2588a23b-1876-41a9-ac42-815b4bdb6e31.jpg?width=150&height=102&mode=crop&anchor=topcenter&scale=both)
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/galleries/100124/049860a4-27a8-490a-a00c-3612ac3097f6.jpg?width=150&height=102&mode=crop&anchor=topcenter&scale=both)
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/galleries/100124/f2372c09-1eca-47f5-aff5-0785932b7f86.jpg?width=150&height=102&mode=crop&anchor=topcenter&scale=both)
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/galleries/100124/74b848a0-13d9-4049-8a64-5cb992132b13.jpg?width=150&height=102&mode=crop&anchor=topcenter&scale=both)
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/galleries/100124/61ad213e-de61-4db6-8627-2a06d88d95fe.jpg?width=150&height=102&mode=crop&anchor=topcenter&scale=both)
KAD SE RADI o automobilu sposobnom da pojuri preko 400 km/h, i najmanji kvar može završiti katastrofom.
Zato je tu američki NHTSA s čijim se radom neki sprdaju i nazivaju ga "fun police", no činjenica je da američka agencija za sigurnost prometa na cestama ništa ne prepušta slučaju. Primjer s Bugattijem je možda najbolji dokaz.
Objavljen je novi opoziv za Bugatti. U pitanju je jedan jedini primjerak proizveden 2017. godine, a uzrok je jedan jedini vijak. Naime, tijekom procesa interne kontrole u Bugattiju uočeno je da jedan vijak nije dovoljno pritegnut. Upravo tako, vijak nije puknuo ni otpao, već samo nije dovoljno pritegnut. Daljnjom istragom utvrđeno je kako se ne radi o serijskoj pogreški, već o jednom slučaju u kojem je pritezni alat bio neispravan.
Ovo je još jedan slučaj koji potvrđuje koliku pažnju Bugatti posvećuje svakim detalju. Naime, Bugatti vodi evidenciju o izmjerenim priteznim momentima na svim vijcima na svakom automobilu, kao i o alatu koji je pritom korišten.
Izvještaj tako kaže kako je jedan od dva vijka na spoju prednjeg okvira pritegnut s momentom od 9 Nm umjesto deklariranih 19 Nm.
Vlasnik Bugattija pritom ne mora brinuti. Bugatti će o svom trošku organizirati prijevoz automobila, servisne intervencije i povratak automobila na adresu vlasnika.
![](/Content/img/loader_40px.gif)
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati