Zidovi u New Yorku mirišu na vaniliju. Za sve je "kriva" Selena Gomez

NEW YORK ljeti nije poznat po najugodnijim mirisima, no ovog kolovoza u zraku se, uz uobičajeni gradski smog i miris pregrijanog smeća, širi i miris vanilije. Razlog? Ogromni mirisni plakati Selene Gomez.
Popularna pjevačica i glumica, čiji brend kozmetike Rare Beauty posljednjih godina ruši rekorde prodaje, lansirala je svoj prvi parfem Rare Eau de Parfum. A umjesto klasičnih reklama, odabrala je nešto potpuno drukčije.
Ogrebi i pomiriši
Na tri lokacije u središtu Manhattana, u SoHou, na Broadwayu i uz Highline, postavljeni su mirisni jumbo plakati koji funkcioniraju na principu "ogrebi i pomiriši". Kad ih prolaznici lagano izgrebu, oslobađa se miris parfema.
"Podsjetilo me na mirisne stranice iz časopisa kad sam bila dijete", rekla je Melanie Peralta, konzultantica iz Brooklyna, koja je isprobala plakat u SoHou. "Miris je lagan, nježan, s notama vanilije. Sad me baš zanima kakav je parfem uživo."
Plakati se redovito osvježavaju kako bi miris ostao postojan, a u njih je ugrađena posebna tehnologija s mikrokapsulama koje se otvaraju grebanjem.
Iz Rare Beautyja poručuju da je ideja inspirirana mirisnim uzorcima iz časopisa koje mnogi pamte iz mladosti. "Željeli smo oživjeti taj osjećaj, ali u velikom formatu", rekla je Ashley Murphy, potpredsjednica marketinga u Rare Beautyju.
Nisu svi oduševljeni
No, nisu svi oduševljeni. Neki prolaznici su skeptični, osobito zbog higijenskih razloga.
"Ne pada mi na pamet grebati nešto što su već dotaknule tisuće ljudi", rekao je prolaznik Simon za The New York Post. "Ipak, priznajmo – za 100 dolara bih razmislio", našalio se.
Jedna žena koja radi u obližnjem studiju keramike rekla je da se bojala dodirivati javne površine još od pandemije. Ali ljubav prema Seleni ipak je prevagnula. "Obožavam je. Preslatka je i uvijek autentična", rekla je i dodala: "Nisam mogla odoljeti."
Ipak, priznaje da joj je bilo neugodno: "Iskreno, bilo me sram da me netko ne vidi kako njušim zid usred ulice."
QR kod za besplatan uzorak
Za one koji ne žele grebati plakate, na svakom se nalazi i QR kod koji vodi na stranicu gdje se može besplatno naručiti uzorak parfema. Objava o kampanji prikupila je više od 6 milijuna pregleda na Instagramu, a parfem je službeno pušten u prodaju 7. kolovoza.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati