Balet Beograđanina kojem je smetala gužva na A1 stiže u Split

BALET Pepeljuga Lea Mujića na glazbu Sergeja Prokofjeva u izvedbi riječkog Baleta Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca gostovat će na sceni Hrvatskog narodnog kazališta Split u četvrtak, 22. svibnja.
Leo Mujić postao je poznat široj javnosti kao Beograđanin koji se proslavio tijekom gužve na A1. Mnogi ga pamte po legendarnoj izjavi: "Petkom se uvijek zezne čovjek kad ide, zar je onda svaki petak izuzetak? Stay out of the highway in the fridays. Šta je ovo, Mad Max? Seriously?"
Pepeljuga u mediteranskom okruženju
Pepeljuga je omiljen balet generacijama, s brojnim produkcijama diljem svijeta. Za Hrvatski narodni balet u Rijeci Leo Mujić kreirao je predstavu primjerenu svim uzrastima, a priču je smjestio u mediteransko okruženje. "Poetična ljubav Pepeljuge i princa, rađanje i procvat te ljubavi, prepreke na njenom putu i konačno ispunjen san ono je što sam, prije svega, želio izraziti", rekao je.
"Znate li tko sam ja?"
Prije dvije godine Mujić je za Index prokomentirao mural na križanju Preradovićeve i Masarykove i ponovo izazvao lavinu komentara.
"Mural inače nije na cesti, mural je u prijevodu zid. Dakle, ovo zid nije, ovo je trotoar iliti wannabe bivša cesta. Pa simpatičan je, malo se već uprljao, to mu je vjerojatno posao budući da nije mural", rekao je.
"Mad Max is back", "Gdje vam je mural protekšn?", "Legendo, pojavi se opet, popravi mi dan", "Znao sam čim je počeo pričati", "Ima kapicu, a ima li san protekšn?", "Jaooo, legendica", javili su se u komentarima neki od njegovih fanova.
Međunarodno je poznat, ali ne po izjavi na autocesti
Iako ga mnogi pamte po viralnom isječku s autoceste A1, Leo je poznato lice javne scene, a iza njega stoji bogata i međunarodno priznata karijera. Renomirani je baletni koreograf i plesač, rođen u Beogradu 1975., a danas živi i stvara u Zagrebu. Nakon školovanja u Beogradu usavršavao se na prestižnoj plesnoj školi École-Atelier Rudra Béjart u Lausannei.
Koreografirao je za brojne baletne kuće i festivale diljem Europe, uključujući Berlinski državni balet, Latvijski nacionalni balet, Slovensko narodno gledališče te plesne akademije u Zürichu i Budimpešti. Posebno se istaknuo predstavama u Hrvatskom narodnom kazalištu Zagreb, Split i Rijeka.
Među njegovim najpoznatijim koreografijama su Ana Karenjina, Opasne veze, Šeherezada, San ivanjske noći i Ponos i predrasude. Dobitnik je dviju Nagrada hrvatskoga glumišta za najbolju koreografiju, što potvrđuje njegov status jednog od najznačajnijih baletnih umjetnika u regiji.
