Stigla na aerodrom u Skims bodiju, ubrzo je požalila: "Detaljno su me pregledali"

SVI VOLIMO udobnu odjeću za putovanja, no jednoj se ženi odabir pokazao kao velika pogreška. Odlučila je odjenuti popularni Skims bodi iz linije Kim Kardashian, koji je nosila ispod trenirke za svoj let, ali je na aerodromskoj kontroli brzo požalila.
Njezino je iskustvo zabilježeno u TikTok videu koji je postao viralan i prikupio čak 1.7 milijuna pregleda. U snimci se vidi kako službenica osiguranja detaljno pretražuje ženu nakon što je aktivirala detektor metala. Službenica je posebnu pozornost posvetila području prepona, gdje se na bodiju nalaze metalne kopče.
"Ne nosite Skims bodije na aerodrom!" napisala je autorica videa Fey. "Moja djevojka nije htjela ništa reći kad su se detektori metala oglasili pa su je morali pretražiti!" dodala je u opisu.
Javile se i druge putnice sa sličnim iskustvima
Nije dugo trebalo da se jave i druge žene sa sličnim iskustvima. Odjeljak za komentare bio je preplavljen pričama. "OMG, imala sam Skims donje rublje i to mi se dogodilo!" napisala je jedna korisnica, dok je druga dodala: "Svaki put kad nosim bodi na aerodromu, budem označena". Treća je zaključila: "Dogodilo mi se jednom i nikad više neću nositi bodi!"
Neke su korisnice pokušale pronaći humor u situaciji. "Pokušavala sam izgledati dobro na odmoru - nije mi trebao potpuni tjelesni pregled!" našalila se jedna, na što je Fey odgovorila: "Živimo i učimo!"
Uspjeh brenda SKIMS
Ono što je započelo kao osobni projekt Kim Kardashian, Skims se pretvorio u jedan od najtraženijih brendova donjeg rublja, angažirajući poznata imena poput nogometaša Judea Bellinghama i glumice Nicole Coughlan. Brend slavi tijela svih oblika i veličina, a od svog lansiranja 2019. godine privukao je zvjezdanu postavu koja uključuje Kate Moss, Ushera i Lanu Del Rey.
Vrijednost brenda porasla je na 3.45 milijarde eura, a prodaja je prošle godine skočila za 50 posto. Za razliku od glamura premium brendova poput Victoria's Secreta, Skims se ističe spajanjem udobnosti sa suptilnom elegancijom, potpomognut viralnim kampanjama.
Skims se proširio i izvan donjeg rublja te sada uključuje kupaće kostime, haljine, odjeću za slobodno vrijeme i mušku odjeću. Značajna suradnja s talijanskom luksuznom modnom kućom Fendi u studenom 2021. dodatno je podigla profil brenda, a ograničena kolekcija rasprodana je u roku od 24 sata.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati