Starija ekipa požalila se na naviku gen Z-jevaca na poslu. Oni: Radimo grozne poslove

AKO STE ikad prišli blagajni ili recepciji i dočekao vas je tihi pogled bez riječi, bili ste žrtva "pogleda gen Z". Rasprave o tom fenomenu preplavile su platformu X, dok se starije generacije žale na način na koji današnji mladi obavljaju poslove u uslužnim djelatnostima.
Navika izluđuje starije generacije
U jednoj objavi koja ima više od 1.7 milijuna pregleda, korisnik @pbprot napisao je da mu je "dosta tog novog stila korisničke službe u kojem te ljudi samo zure kad dođeš do pulta ili recepcije".
"Onaj serviser za aute koji je rekao 'dobro jutro, bit ću s vama za minutu' odmah me natjerao da pomislim 'vau, TAKO se vodi posao'", podijelio je.
Dan kasnije, korisnik @Nordman__ izrazio je slično mišljenje, napisavši: "Pojavio se novi fenomen, kad uđeš u restoran, kafić ili slično, samo te pogledaju i ništa ti ne kažu prvi."
Zloglasni "pogled gen Z"
Kao odgovor, jedan korisnik taj je pogled nazvao "pogledom gen Z".
Iako se ne čini da je započinjanje razgovora s mušterijom velika stvar, mnogi su podijelili kako ih to tiho zurenje zbunjuje i nije ono što očekuju od osoba koje rade s ljudima.
Prvotni korisnik, @pbprot, u naknadnoj objavi pojašnjava da ne traži poseban tretman, ali se pita: "Kako da znam da razgovaram s pravom osobom, ili da je ta osoba spremna na interakciju i ne radi nešto drugo, ako me dočeka prazan pogled?"
"Zašto sve više radnika samo uperi onaj čudni pogled prema tebi kao da je neprirodno da kupac uđe u poslovni prostor?", komentirao je drugi.
"Prilaziš pultu ili šalteru i osjećaš potrebu da se ispričaš"
"Na recepcijama u ordinacijama liječnika i zubara osoblje se ponaša kao da nemaju pojma zašto si tamo i samo zure kao da ne znaju što je liječnik ili zubar", podijelio je još netko.
"Prilaziš pultu ili šalteru i osjećaš potrebu da se ispričaš", primijetio je još jedan korisnik.
Gen Z-jevci se brane - i žale na posao
Naravno, pripadnici generacije Z stali su u svoju obranu i podsjetili internet koliko su im poslovi grozni.
"Bez uvrede, ali da moraš svakodnevno osam sati, pet dana u tjednu, imati posla s nevjerojatnom količinom bezmozgaša koje si ikad sreo, i ti bi to radio, a ljudi to rade otkad je koncept posla izmišljen", napisao je jedan gen Z-jevac na X-u.
Ipak, mnogi odbacuju ideju da loš posao opravdava takvo ponašanje.
"Ljuti su jer moraju raditi te poslove"
"Sjećam se kad mi je prijateljica prvi put rekla da ne misli da su kupci 'dužni' dobiti ljubaznost. Potpuno suluda ideja. I toliko je podmukla da ljudi ni ne shvaćaju da su zaraženi njome. Posao je svima bolji kad se potrudiš!", komentirao je netko.
"Svi odjednom misle da imaju pravo na sve i ljuti su jer moraju raditi te poslove, a ne dobiju sve servirano", dodao je drugi.
"Jedna žena me pitala smije li me zagrliti jer sam bila tako ljubazna. Rekla je da joj je laknulo što se napokon ne mora nositi s negativom. A ja sam samo bila normalna!", podijelila je jedna radnica iz korisničke službe pa dodala: "Kvaliteta usluge danas je toliko bijedno niska da me to strašno živcira jer sam radila takve poslove i znam da nema opravdanja."
"To su ekstremno razmaženi ljudi koji misle da nemaju što izgubiti jer im se posao ne sviđa", dodala je osoba koja je skovala izraz "pogled gen Z".
"U kulturi gen Z nema običaja da se pozdravljaju"
Jedna korisnica X-a pridodala je toj raspravi i krivnju prebacila na porast korištenja moderne tehnologije.
"Općenito, u kulturi gen Z nema običaja da se pozdravljaju ili primjećuju ljudi koje ne poznaju. Njihov je običaj slušalice u ušima, pogled dolje, sve dok se ne zatraži interakcija", napisala je @lauren_wilford.
"Mislim da to proizlazi iz kombinacije navike buljenja u ekran (stalno gledanje u nešto što ti nikad ne uzvrati pogled), društvene anksioznosti zbog manjka prakse u javnom prostoru, i novog pravila da 'ne ometaš ljude' (ne upadaš u ničiji socijalni prostor)", zaključila je.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati