Šef Tindera: Gen Z ima manje spolnih odnosa, moramo se prilagoditi njihovim navikama

NOVI izvršni direktor Tindera želi obnoviti ovu popularnu aplikaciju za upoznavanje i promijeniti njezin imidž "aplikacije za spojeve bez obaveza" – kako bi privukao pripadnike generacije Z (rođeni od 1997. do 2012.), za koje tvrdi da "imaju manje seksualnih odnosa".
"Gen Z pije manje alkohola i ima manje seksualnih odnosa"
Nakon što je lansiran 2012., Tinder je donio revoluciju u svijet spojeva među milenijalcima. No, čini se da ne nailazi na jednako dobar odjek među generacijom Z. "Ova generacija Z, u dobi od 18 do 28 godina – to jednostavno nije generacija neobaveznog seksa. Piju manje alkohola i imaju manje seksualnih odnosa", rekao je Spencer Rascoff (49), izvršni direktor kompanije Match Group, vlasnika Tindera.
Tvrtka se trenutačno fokusira na stvaranje načina upoznavanja koji ne stvaraju pritisak, kako bi aplikacija postala privlačnija generaciji Z. Jedna od takvih novosti je i opcija double datinga, koja korisnicima omogućuje da se udruže s prijateljem i zajedno se povežu s drugim parom.
Žele "popraviti Tinder"
Rascoff je za The Wall Street Journal rekao da će ova funkcija ovog ljeta postati dostupna globalno, nakon što su je već testirali u Europi s pozitivnim rezultatima. Rascoff je na čelo Match Groupa – u čijem su vlasništvu Tinder, Hinge i OkCupid – došao prije nekoliko mjeseci, a javno je izjavio da mu je glavni prioritet upravo "popraviti Tinder".
U internom dopisu koji je zaposlenicima poslao u utorak navečer, Rascoff je pozvao timove da ubrzaju promjene na proizvodima, iskoriste prednosti umjetne inteligencije i više se fokusiraju na sigurnost korisnika, navodi Journal. Dodao je da bi zaposlenici trebali raditi na poboljšanju korisničkog iskustva, čak i ako to kratkoročno znači manju zaradu. "Korisnici ne žele više podudaranja – žele kvalitetu“, poručio je u dopisu.
To posebno vrijedi za generaciju Z, čiji su pripadnici u velikom broju napustili Tinder i okrenuli se aplikacijama koje više naginju ozbiljnim vezama. Prema istraživanju koje je 2023. provela banka Wells Fargo, među 500 korisnika aplikacija za upoznavanje čak 85 % njih izjavilo je da ne koristi Tinder zbog njegova imidža aplikacije za "seks bez obaveza". Tinder je u istom razdoblju zabilježio pad od 10 %.
>>Tinder uvodi filter visine. Muškarci ljuti: "Onda uvedite i filter težine"

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati