Prodala haljinu za 135 dolara pa saznala koliko vrijedi: "Najgora pogreška u životu"

PRODAVAČICA vintage odjeće iz Wisconsina podijelila je svoje gorko iskustvo nakon što je dizajnersku haljinu vrijednu tisuće dolara slučajno prodala za samo 135 dolara. Dvadesetdvogodišnja Hannah, koja se bavi preprodajom vintage mode od svoje 17. godine, nedavnu je prodaju na platformi za aukcije uživo opisala kao "najgoru pogrešku u svom životu".
Skupa pogreška na aukciji uživo
Sve je krenulo tijekom prijenosa uživo kada je Hannah ponudila haljinu na aukciji. "Počela sam s početnom ponudom od 30 dolara, a 60-ak gledatelja u mom prijenosu uživo podiglo je cijenu na gotovo 135 dolara", ispričala je. "Shvatila sam da vrijedi malo više čak i prije nego što sam je pokrenula, kada su se ljudi u mom prijenosu uživo super uzbudili i obavijestili me o marki."
Ubrzo se ispostavilo da je haljina rijedak dizajnerski komad čija se vrijednost procjenjuje na oko 3000 dolara, što je daleko više od iznosa za koji ju je prodala.
Odluka da ispoštuje prodaju
Nakon što je na internetu podijelila svoju pogrešku, mnogi kolege preprodavači savjetovali su joj da otkaže narudžbu i ponovno stavi haljinu na prodaju po pravoj cijeni. Ipak, Hannah je odlučila ispoštovati prodaju.
"Nakon nekoliko sati, uglavnom sam bila uzbuđena što sam mogla podijeliti tako ikoničnu vintage haljinu s nekim tko si je inače možda ne bi mogao priuštiti – sve dok sam još uvijek ostvarivala profit", rekla je. Takve pogreške smatra sastavnim dijelom posla. "Svi preprodavači imaju priču tipa 'ups!' gdje prodaju nešto za manje nego što vrijedi."
Podijeljene reakcije na internetu
Njezina priča na Instagramu i TikToku izazvala je lavinu reakcija. Dok su jedni suosjećali, drugi su oštro kritizirali njezinu profesiju, optužujući preprodavače da "kradu od siromašnih".
Hannah je uzvratila na kritike, ističući kako su trgovine rabljenom robom i donacijski centri u SAD-u preplavljeni. "Na svijetu ima dovoljno odjeće da odjene sljedećih sedam generacija bez izrade ijednog novog odjevnog predmeta", naglasila je, tvrdeći da preprodavači igraju važnu ulogu u održivosti potičući kupce da biraju rabljenu odjeću umjesto brze mode.
"Second hand moda je davanje staroj odjeći novog života", zaključila je. "Ne samo da dobivate jedinstven komad, već i pomažete smanjiti otpad. Zašto biste željeli nositi majicu koju posjeduje i milijun drugih ljudi?"

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati