Britanac naišao na hrvatski paviljon u Kini. Unutra - sve srpsko

PAUL Bradbury, Britanac koji preko 20 godina živi u Hrvatskoj, posjetio je hrvatski paviljon u Kini i poprilično se iznenadio. Naime, u paviljonu na kojem stoji hrvatska zastava nema skoro nijedan hrvatski proizvod. Većina su - srpski.
"Toliko toga nije u redu s ovim... Kako se Hrvatska promovira u Kini. U videu 1, pozivam vas na obilazak stalnog Hrvatskog paviljona u Ningbu, cijelog područja posvećenog promociji i prikazu maloprodajnih proizvoda iz središnje i istočne Europe, gdje biste trebali moći pronaći hrvatske proizvode za prodaju...", započeo je Bradbury uz snimke paviljona.
"Čini se da nama jedna susjedna zemlja iskorištava ovu, inače odličnu, inicijativu", rekao je. U paviljonu je pronašao gomilu srpskih pića, čak i mađarski, no hrvatskog ni na vidiku.
Srbija ima i svoj paviljon, koji je odmah uz hrvatski, bosanskohercegovački i sjevernomakedonski, no čini se da se njihova ponuda proširila i na susjedne paviljone.
O kakvim paviljonima se tu radi?
Stalni paviljon proizvoda zemalja srednje i istočne Europe (CEEC) u Ningbou, Kina, ključna je platforma za promicanje trgovinske i kulturne razmjene između Kine i zemalja CEEC-a, uključujući Hrvatsku. Smješten u dvorani 9 Međunarodnog kongresnog i izložbenog centra Ningbo, paviljon je otvoren 2021. godine tijekom drugog China-CEEC Expo-a.
Obuhvaća površinu od 16.000 četvornih metara i nudi više od 4.000 proizvoda iz 17 zemalja, uključujući prehrambene artikle, kozmetiku, alkoholna pića, rukotvorine i umjetničke predmete.
Paviljon ne služi samo kao izložbeni prostor, već i kao stalna maloprodajna i veleprodajna platforma. Kombinira fizičku prodaju s digitalnim kanalima poput livestreaminga i online trgovine, omogućujući kineskim potrošačima pristup proizvodima iz CEEC-a tijekom cijele godine.
Također je mjesto za lansiranje novih proizvoda i usluga, čime se dodatno jača prisutnost CEEC proizvoda na kineskom tržištu.
Stalni paviljon dio je šireg okvira suradnje između Kine i zemalja CEEC-a, poznatog kao inicijativa "17+1". Kroz ovu inicijativu, Kina je najavila planove za uvoz robe u vrijednosti od 170 milijardi američkih dolara iz zemalja CEEC-a tijekom pet godina, s ciljem jačanja trgovinskih veza i gospodarske suradnje.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati