Novi trend: Mladi putuju s obitelji kako bi uštedjeli novac

PRIPADNICI generacije Z i milenijalci kreirali su novi trend za putovanja koji im omogućuje značajne uštede - putuju s obitelji. Ranije ove godine svjedočili smo trendu u sklopu kojeg su mlađe generacije davale otkaz na poslu kako bi putovale svijetom.
Sada, zahvaljujući Skyscannerovom izvješću o trendovima za 2026. godinu, imamo jasniju sliku o tome kako će ljudi istraživati svijet u nadolazećoj godini. Stručnjaci su prikupili podatke od preko 20.000 putnika kako bi identificirali trendove koji će, po svemu sudeći, definirati putovanja u 2026.
Više generacija, manje troškova
Jedan od trendova je putovanje s obitelji, koje putnicima omogućuje da provode više vremena s voljenima, istovremeno upoznavajući nove kulture. "Višegeneracijsko putovanje je u porastu, ne samo radi podjele troškova, već i radi provođenja vremena zajedno i stvaranja dugotrajnih uspomena između roditelja, djece i baka i djedova", objasnili su iz Skyscannera.
Glavni motiv je ipak ušteda
U svom izvješću, stranica je otkrila da je 51 posto pripadnika generacije Z putovalo sa svojim roditeljima u posljednje dvije godine, dok su 22 posto milenijalaca u istom razdoblju putovala sa svojom djecom i roditeljima.
Iako je provođenje vremena s obitelji na odmoru sjajna stvar, Skyscanner je otkrio da više od četvrtine pripadnika generacije Z navodi uštedu novca ili podjelu putnih troškova kao svoju glavnu motivaciju za putovanje s obitelji.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati