Nekonvencionalni futurist David Shing na Danima komunikacija o budućnosti AI-ja

Od AOL-a pa sve do LVMH-a, Chanela i Nikea: David Shing, vizionar i digitalni filozof koji je redefinirao pojam kreativnosti, dolazi na Dane komunikacija!
U svijetu u kojem tehnologija, kultura i kreativnost svakim danom sve više prepliću svoje granice, ključno je pratiti one koji u tom kaosu vide priliku. Dani komunikacija, koji će se održati od 15. do 18. svibnja u Rovinju, ponovno okupljaju najutjecajnije mislioce i pionire industrije – a jedan je od njih i David Shing – digitalni filozof, futurist i ranije glavni evanđelist AOL-a, koji je domaću komunikacijsku industriju na Danima komunikacija 2015. već ostavio bez daha.
David Shing jedan je od najprepoznatljivijih kreativnih umova digitalnog svijeta. Njegov je rad teško svrstati u okvire – on je umjetnik, govornik, vizionar i savjetnik za brendove, a o njegovu kreativnom geniju govore i suradnje s globalnim imenima poput LVMH-a, Chanela i Nikea. Kombinacijom instinkta i mašte pomaže brendovima da shvate ne samo kamo ide tržište nego i kako u njemu ostaviti trag – Forbes ga je opisao kao "pripovjedača koji identificira nadolazeće trendove i nadahnjuje klijente da razmišljaju drugačije". Njegov prepoznatljiv stil i beskompromisan pristup digitalnim temama osvajaju pozornice diljem svijeta i rijetko koga ostavljaju ravnodušnim.
Na Danima komunikacija održat će predavanje Nothing Changes If Nothing Changes, koje propituje kako tehnologija, a posebno umjetna inteligencija, može postati sredstvo za dublju, smisleniju komunikaciju između brendova i ljudi. U vremenu u kojem sadržaj ima vrijednost, ali kontekst nosi ključ, Shing će pokazati kako se AI može iskoristiti ne za postizanje savršenstva, nego kao katalizator napretka – alat koji pokreće emociju, dijalog i autentičnu kreativnost.
Shing će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga; Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Trollu i bivšem voditelju društvenih mreža Ryanaira; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za umjetnu inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); Johanu Ronnestamu, globalnom stručnjaku za brending, serijskom poduzetniku i kreativnom vizionaru iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e; Mirelli Crespi, kreativnoj strateginji koja stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta; Amber Case powered by ENNA, cyborg antropologinji i jednoj od najutjecajnijih žena u tehnologiji prema Fast Companyju; kao i Dietmaru Dahmenu, svjetski poznatom stručnjaku za transformaciju, inovacije i budućnost poslovanja. Organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.
Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
***
O DANIMA KOMUNIKACIJA:
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svijetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i ovog će proljeća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
***
O ORGANIZATORIMA:
Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu svjetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.
Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.
Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svjetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Djelovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažirane u rastu interaktivnog marketinga i inzistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizirane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.
Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti