Gen Z, biste li mogli pojesti sendvič generacije X?

Sadržaj nastao u suradnji s: Poli
JESTE li ikad primijetili da generacije X i Z ne jedu na isti način?
Trendovi koji nastaju na društvenim mrežama postaju glavni pokretači u prehrambenoj industriji. Mlađi su shvatili da je TikTok postao platforma i za pronalaženje novih, inovativnih recepata, a mnogi mladih ljudi slijede viralne trendove i isprobavaju najnovije gastro inovacije. Tako šire vidike i isprobavaju nove okuse koje možda sami nikad ne bi odabrali. Ponekad rado kušaju i tradicionalne okuse na nov način.
Mlađim generacijama hrana je postala važan element online prisutnosti, na što utječu društvene mreže. Više od 60 posto milenijalaca redovito fotografira svoje obroke i objavljuje ih na društvenim mrežama. Zbog toga mnogi restorani i brendovi hranu ne nude samo kao proizvod već i kao vizualni doživljaj koji privlači pažnju na Instagramu i sve prisutnijem TikToku.
Pitali smo neke nove generacije kako oni najradije jedu pileću kobasicu. Odgovori su vrlo zanimljivi.
Milenijalka Iva (40) iz Zadra preferira praktične obroke koje može pripremiti na pauzi od posla. Radi od kuće, pa tijekom smjene više voli pripremiti nekoliko manjih obroka. Poli pileću kobasicu stoga jede u više kombinacija.
"Za mene Poli s majonezom i bez kruha mmm. Nekad ga također jedem s nekim krekerima."
Okusi vraćaju u djetinjstvo
"Ako se želim vratiti u djetinjstvo, onda definitivno ide kombinacija kruha, namaza, pileće kobasice, gore ribani sir i krastavci", priznaje Marija (29) iz Osijeka.
Poli okus u djetinjstvo vraća i Mateu (32) iz Zagreba. Tada nije voljela gubiti vrijeme, pa je jela sendviče i igrala se s ekipom iz ulice u isto vrijeme:
"Kao dijete sam bila obožavala Poli i mi smo to u 90-ima i kasnije jeli skroz onako na jednostavan način. Svježe pecivo, par šnita sira i par šnita tanko izrezanog Polija dok se skakalo po ulici."
Takvi obroci mogu biti ukusni, brzi i jednostavni, a mladima je često važan i vizualni dojam jela. Tako su društvene mreže, poput Instagrama i TikToka, postale ključni faktori koji utječu na odabir hrane. Za milenijalce i Gen Z hrana nije samo okus nego i doživljaj.
Za razliku od toga, druge generacije, poput mlađih milenijalaca i generacije Z, prihvatile su nove prehrambene trendove. Zanimljivo je da čak 44 posto pripadnika Gen Z voli eksperimentirati s novim okusima, dok istovremeno preferiraju održivost i ekološki prihvatljive opcije. Pritom vole spojiti praktičnost i vizualni dojam.
Lovre (21) iz Zadra opisuje svoj obrok s pilećom kobasicom kao onaj koji mu daje snagu prije ili nakon nogometnog treninga.
"Jedem Poli u sendviču s integralnim kruhom sa sjemenkama. Kao priloge stavim malo zelene salate, rajčice, majoneze i ketchup."
Ovaj primjer pokazuje kako mlađa generacija traži balans — nešto ukusno, brzo, ali i dovoljno prilagođeno njihovim potrebama.
Starije generacije, poput baby boomera i generacije X, odrastale su uz jednostavne, ali zasitne obroke. Jedna kriška kruha s dvije kriške salame i jogurt bila je česta školska užina 80-ih godina. Minimalistički pristup bira naša iduća sugovornica, no ipak voli kad omjer salame i kruha ide u korist salame.
"Volim dobar sendvič koji ima više salame nego kruha. Najbolji je kad izbacim sredinu kruha i ostane samo kora i salama. Guštam u tome", rekla nam je Milka (57) iz Zadra i dodala da je na isti način jela sendviče i dok je bila djevojka. Ona pripada generaciji X.
Novi trendovi prihvatili su tradicionalne sendviče, ali s malim odmakom
Prehrambene navike nisu se promijenile samo u obrocima već i u načinu na koji pristupamo zdravlju i održivosti. Generacija Z, primjerice, sve se više okreće biljnim opcijama i zdravijim alternativama. Baš za Generaciju Z proizvedena je nova Poli green salama na bazi graška. Ne sadrži umjetne pojačivače okusa ili alergene i ima smanjen udio masti. Osim toga, predstavlja bogat izvor proteina, što ga čini prikladnom alternativom mesnim proizvodima. Baby boomerima još je uvijek najdraža mesna prehrana. Zanimljivo je da tradicionalni proizvodi poput pilećih kobasica i dalje nalaze svoje mjesto na stolovima svih generacija.
Poli pileća kobasica primjer je proizvoda koji je uspio ostati popularan kroz desetljeća, stalno se prilagođavajući prehrambenim navikama novih generacija. Kroz pola stoljeća, od običnih pilećih kobasica, Poli je proširio svoju paletu i ponudu proizvoda i unatoč brojnim novim trendovima, Poli se uspješno prilagodio i danas ostao sinonim za salamu dobrog okusa. Iako se neke navike mijenjaju, Poli salama uspjela je zadržati svoju prepoznatljivost, a njena popularnost govori o tome kako neki okusi ostaju vječni.
Bez obzira na generaciju, od mlađih koji je kombiniraju s modernim supernamirnicama do starijih koji uživaju u jednostavnim i provjerenim kombinacijama, Poli je jedan od proizvoda koji povezuju prošlost i sadašnjost.
Sponzorirani sadržaj donose Index i Poli u skladu s najvišim profesionalnim standardima.

bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti