Film koji je "slomio Netflix" i zasjeo na drugo mjesto liste najgledanijih

NETFLIX je postigao nevjerojatan uspjeh, oborivši rekord star 18 godina, i to s filmom koji je od objave prikupio više od 350 milijuna sati gledanja.
Iako je streaming div najpoznatiji po zaraznim serijama poput Hostage ili nedavnog dokumentarca o Amy Bradley, posljednjih godina sve više ulaže u originalne filmove.
Neočekivani vladar top lista
Međutim, jedan od njihovih najnovijih filmova, KPop Demon Hunters, objavljen u lipnju, postao je ogroman hit. Ne samo da se strelovito popeo na drugo mjesto najgledanijih filmova svih vremena na platformi, već je proteklog vikenda postavio i povijesni rekord.
Na Netflixovoj ljestvici najgledanijih filmova svih vremena, KPop Demon Hunters nalazi se odmah iza blockbustera Red Notice s Dwayneom Johnsonom i Ryanom Reynoldsom, prestigavši pritom klasike poput Bird Box i Don’t Look Up. No, pravi podvig dogodio se proteklog vikenda kada je film zauzeo prvo mjesto na američkim kino blagajnama, što je prvi put u povijesti da je jedan Netflixov film to uspio.
Radnja filma, kao što i sam naslov sugerira, prati K-Pop bend koji u slobodno vrijeme lovi demone kako bi zaštitio svoje obožavatelje. Film je ovog vikenda zaradio impresivnih 18 milijuna dolara, unatoč tome što je u kinima prikazan gotovo dva mjeseca nakon premijere na streaming servisu.
Od streaminga do kino franšize
Netflix inače ne distribuira svoje filmove u kinima, osim u slučajevima kada se nada nominaciji za Oscara, za što je potrebno minimalno prikazivanje. Ipak, s filmom KPop Demon Hunters očito su prepoznali potencijal za franšizu. U kina je puštena posebna "sing-along" verzija na ograničeno vrijeme, i upravo je ona osvojila box office. Kako je The Wrap izvijestio u srpnju, Netflix već planira dva nastavka, TV seriju, kratki film i kazališni mjuzikl.
Obožavatelji u nevjerici
Uspjeh filma šokirao je obožavatelje, a jedan od njih je na Twitteru prokomentirao vijest: "Mislim da je sigurno reći da je ovaj film istinski slomio Netflix, kao da je legitimno uništio svaku pojedinu metriku koju koriste za mjerenje uspjeha filma. Ogromne pohvale kreativnom timu, jer ovo je ogromno."
Jedan korisnik na Redditu istaknuo je zašto je ovaj uspjeh još veći nego što se na prvu čini: "Ovo je impresivno s obzirom na to da je bilo bez AMC-a (bio je samo u 1.800 kina dok redovna široka distribucija ima 3.000+), a imali su samo subotnje i nedjeljne projekcije, propustivši cijeli dan za redovnu zaradu vikend box officea."
Drugi obožavatelj je dodao: "Molim vas, za ime Boga, samo objavite svoje super filmove u kinima od početka." Zanimljivo je da je izvršni direktor Netflixa, Ted Sarandos, ranije izjavio kako vjeruje da je gledanje filmova u kinima "zastarjelo za većinu".

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati