150+ ljudi se javilo na oglas zagrebačke firme koja je htjela "ukrasti" tuđe radnike

KAMPANJA AI start-up tvrtke Phytagora je uspjela.
"150+ prijavljenih. Hvala vam", stoji sad na billboardima koji su zamijenili prethodne, kojima je tvrtka pokušavala privući radnike iz konkurentskih kompanija. Plakate su im postavili doslovno pod prozore. Čini se da je dovoljno bilo samo tjedan dana da kampanja poluči rezultate.
Prozvali pojedine IT kompanije
Plakati su izravno prozvali pojedine IT kompanije – poput SofaScorea, Infiniuma i Porsche Digitala – aludirajući na njihove interne specifičnosti, od modernih ureda i "dosadnih projekata" do, kako navode, prenapuhanih pohvala u oglasima za zapošljavanje.
Na plakatima su se tako mogle pročitati poruke poput: "Hej, tim Infiniuma, mi ulažemo u ljude, a ne u konjsku snagu. Radije bismo vam dali povišicu nego kupili novi auto" ili "Hej, Porscheov digitalni tim, lijepo uređeni uredi ne definiraju budućnost techa. Mi zapošljavamo."

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati