Čak 60% milenijalaca kaže da im je pas bolji prijatelj od bilo koga

KAD JE RIJEČ o potrazi za idealnim životnim suputnikom, sve više milenijalaca ne traži dalje od - svog psa. Novo istraživanje pokazalo je da milenijalci često više cijene društvo svojih pasa nego svojih najboljih prijatelja, braće i sestara, pa čak i roditelja. U anketi provedenoj na 1.900 vlasnika pasa u SAD-u, čak 60 posto milenijalaca izjavilo je da im je njihov pas bolji suputnik od najboljeg prijatelja.
Anketu je u travnju 2025. provela agencija Talker Research za tvrtku Spot & Tango, specijaliziranu za prehranu i zdravlje kućnih ljubimaca.
Pas ispred obitelji i partnera
Trend se ne zaustavlja samo na prijateljima - proširuje se i na najužu obitelj. Čak 55 posto milenijalaca smatra da im pas pruža bolje društvo od vlastite braće i sestara, a 53 posto izjavljuje isto kad uspoređuju odnos sa svojim roditeljima. Gotovo polovica ispitanih priznaje da im pas nudi kvalitetniju i ugodniju bliskost čak i od partnera ili supružnika.
Ovi rezultati pokazuju koliko su pripadnici ove generacije povezani sa svojim ljubimcima. Primjerice, svaki sedmi vlasnik psa rekao je da bi bio spreman prekinuti vezu ako bi to značilo da njihov pas može živjeti dulje, a kod milenijalaca ta brojka raste na 16 posto.
Spremnost na žrtvu ide i dalje - milenijalci su spremni napraviti konkretne ustupke za dobrobit svojih pasa. Čak 41 posto ih izjavljuje da bi se odrekli kave na tri godine ako bi to značilo da njihov pas može živjeti dulje. Uz to, 21 posto ih bez oklijevanja troši više od 10 dolara po obroku za zdravlje svog ljubimca, što je značajno više u usporedbi s pripadnicima generacije X ili baby boomera.
Odluke koje odražavaju obiteljsku pripadnost
"Ovo istraživanje pokazuje koliko su ljudi duboko povezani sa svojim psima - ne samo emocionalno već i kroz svakodnevne odluke koje donose", izjavio je osnivač Spot & Tanga Russell Breuer. "Za mnoge, ulaganje u zdravlje i dugovječnost psa nije samo prioritet - to je izraz onoga kako danas definiramo obitelj i kvalitetu života."
Anketa je pokazala da je među svim generacijama najomiljenija zajednička aktivnost s ljubimcem ležerno gledanje televizije. Taj miran zajednički trenutak dodatno jača osjećaj povezanosti.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati