Insajder otkriva: Ovo su najveće razlike između Googlea i Facebooka

Screenshot: YouTube
KADA se Lars Rasmussen krajem 2010. godine preselio iz Googlea i počeo raditi za Facebook, mnogi njegovi bivši i sadašnji suradnici imali su isto pitanje - kakvo je iskustvo raditi za obje kompanije i koja je razlika među njima, a obraćali su mu se i brojni računalni stručnjaci koji nisu bili sigurni da je prelazak u Facebook prava odluka.
Rasmussen im je, nakon što je za Google radio više od šest godina, a za Facebook nešto manje od pet, definitivno imao što za reći. Facebook je napustio nedavno kada je počeo raditi na interaktivnom glazbenom servisu Weav, a tom prilikom dao je intervjuu za Business Insider.
Googleu su programeri na prvom mjestu, Facebooku dizajneri
"Najveća razlika i ono što sam prvo primijetio kada sam prešao iz Googlea u Facebook je razlika u poimanju važnosti programera i dizajnera. U Googleu, programeri imaju znatno veći utjecaj i puno veću važnost. U Facebooku je upravo suprotno.
Zatim, razlika je i u pristupu proizvodu. U Facebooku, proizvod je taj koji diktira dinamiku i proces razvoja, znanost je tu da slijedi put koji predvodi proizvod dok je u Googleu druga priča - opsežno istraživanje je na prvom mjestu, a onda se to pretvara u proizvod", objašnjava Rasmussen, pa dodaje: "Zanimljivo je to što, barem po mom mišljenju, obje kompanije zapravo u mnogočemu slijede jedna drugu."
Rasmussen ističe na kraju da je suštinska razlika između ovih dviju kompanija zapravo u točki razvoja u kojoj se svaka od njih nalazi. "Facebook za koji sam počeo raditi prije gotovo pet godina puno je više nalik Googleu kojem sam se pridružio 2004. nego Googleu koji sam napustio 2010. Google je vladao prvim desetljećem novog stoljeća, a Facebook dominira drugim".

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati