Video - Namjerna provokacija: TV reklame koje su javnost dignule na noge
KONKURENCIJA je danas toliko velika i jaka da su marketinške tvrtke i različite organizacije spremne na gotovo sve kako bi skrenule pozornost na svoj sadržaj. Zbog kontroverznog sadržaja reklama koje slijede, TV kuće koje su ih prikazivale primile su ogroman broj primjedbi.
Kako djeluje vrijeđanje?
Prva TV reklama proizvod je humanitarnog udruženja Barnardo's koje je popularnost steklo zahvaljujući cijeloj seriji kojom pokušavaju podići svijest o fizičkom i emocionalnom vrijeđanju djece koje određuje daljnji tijek njihovih života. Međutim, mnogi su ih smatrali prenapadnima, a građani su se posebno žalili što se puštaju u vrijeme kada ih i djeca mogu vidjeti. Pored toga, osobe koje su slična iskustva proživjele u djetinjstvu žalile su se kako im ove TV reklame bude neugodne uspomene.
Životinjska erotika
Još je jedna TV reklama burno popraćena. Naime, iako je u pitanju promocija bezalkoholnog pića, mnogi su je doživjeli kao seksualno uvredljivu, posebno zbog zavodljivog plesa životinja koji aludira na seks.
Gayevi nisu poželjni
Da je homoseksualnost još uvijek tabu tema potvrđuju i reakcije na prikazivanje sljedeće reklame. Gledatelje je naljutilo što njihova djeca mogu, gledajući televiziju, naletjeti na "humoristični" poljubac dvojice muškarca, koji s dvoje djece glume jednu "tipičnu" sretnu obitelj.
Ništa nije sveto
TV gledateljima se nije svidio ni način na koji se britanska kompanija Specsavers poigrala s klasicima te su francuskoj pjevačici Edith Piaf dodali tekst u kojem reklamira njihove naočale. Ljudi su se uglavnom žalili zbog trivijaliziranja tragičnog života ove umjetnice.
I.M.L.
Screenshot: Youtube
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati