Zagrebačka pivovara predstavila Božićno pivo
POTROŠAČI diljem Hrvatske i ove će godine moći uživati u pivu prepoznatljiva okusa, koje je
jedinstveno na domaćem tržištu i koje se svake godine spravlja prema tradicionalnoj recepturi što je pripremaju majstori pivarstva. Autor ovogodišnjeg likovnog rješenja etikete sedamnaestog izdanja Božićnog piva je cijenjeni likovni umjetnik, scenograf i dizajner Ivica Propadalo.
Mile Matić, menadžer za proizvodnju piva, predstavio je novinarima ovogodišnju recepturu, koju odlikuje izvrstan okus postignut duljim dozrijevanjem.
"Božićno je pivo jedinstveno po punoći okusa ali i po kvaliteti vizualnog doživljaja. Kao što majstor pivarstva koristi svoju kreativnost pri izradi ovog specijalnog piva, tako i umjetnik stvara jedinstveno umjetinčko djelo koje zajedničke blagdanske trenutke čini posebnijima. Nama u Zagrebačkoj pivovari izazov je svake godine pripremiti pivo koje će svojom kvalitetom i uvijek svježim izgledom zadovoljiti visoke kriterije naših potrošača.", istaknuo je Marko Njavro, brand manager Ožujskog piva.
Izazov je imao i Ivica Propadalo kada je dobio zadatak osmisliti etiketu ovogodišnjeg Božićnog piva. Propadalo se, u skladu sa svojim umjetničkim senzibilitetom, odlučio za suvremenu interpretaciju tradicionalnog božićnog motiva . božićnog drvca.
Do sada su etikete likovno osmišljavali hrvatski majstori likovne umjetnosti Antun Mateš, Ivan Lovrenčić, Vasilije Jordan, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Rudolf Labaš, Zlatan Vrkljan, Zlatko Kauzlarić Atač, Đuro Pulitika, Vasko Lipovac, Rudolf Pater, Željko Kipke, Vjekoslav Vojo Radoičić, Matko Trebotić i Mladen Veža te dizajnerski dvojac Bruketa i Žinić.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati