Fenomen Simply Clever. Kako su male inovacije promijenile Škodu

POVODOM 130. obljetnice Škode vrijedi istaknuti jedan od njihovih najprepoznatljivijih aspekata ovog brenda. Značenje Simply Clever pojma svi dobro znamo i vežemo uz češkog proizvođača. Danas je ova inovacija koja svakodnevno olakšava život vozačima.
Sve je počelo s kišobranom integriranim u vrata prvog modernog Superba 2001. godine i kukicama za vrećice u prtljažniku Fabie. No pravi zaštitni znak postao je strugač za led koji se danas nalazi u poklopcu spremnika goriva kod modela s motorima s unutarnjim izgaranjem, a kod električnih modela u poklopcu prtljažnika.
Od jednostavne ideje do prepoznatljivog brenda
Ovaj jednostavni alat, koji je prvi put predstavljen u Škodi Rapid 2012. godine, danas je izrađen od recikliranih materijala i dodatno služi kao mjerač dubine profila gume. Kod električnih vozila dizajneri su osmislili i čistač kabela za punjenje.
Sam pojam "Simply Clever" prvi put je upotrijebljen za koncept Škoda Roomster na Frankfurtskom sajmu automobila 2003. godine, koji je impresionirao prostranošću i pametnim značajkama poput klizne stražnje klupe.
Niz dodataka
Danas svaki Škodin model dolazi s desecima praktičnih rješenja - od držača za boce u vratima, preko elastičnih traka za osiguravanje novina, do QR koda u prtljažniku koji vozače povezuje s video tutorijalima o korištenju svih pametnih značajki automobila.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati