Najpoznatija tradwife influencerica ušla u modu - lansirala prvu kolekciju













































































































































Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
VEĆINA je prvi put čula za Naru Smith tijekom pandemije, kada je u svojoj besprijekornoj kuhinji mirno pripremala jela od nule. Internet ju je ubrzo proglasio "savršenom tradicionalnom suprugom", a njezina pojava - od frizure i glasa do odjevnih kombinacija - djelovala je gotovo nestvarno.















































Brzo se pokazalo da publiku jednako zanima njezin stil kao i recepti koje je dijelila. Budući da obožavatelji cijene njezin modni izričaj jednako kao i kruh s kiselim tijestom, suradnja s modnim brendom bila je logičan sljedeći korak. Njezina prva kolekcija sada je stigla, i to u partnerstvu s održivim brendom Reformation.
Kako piše Grazia Daily, moda nije jedino područje u koje je Nara zakoračila. Okušala se i u svijetu ljepote - surađivala je s brendom Vegamour na dodacima prehrani za kosu te bila zaštitno lice Cetaphilove kampanje posvećene ekcemu. Upravo je ta kampanja imala snažan odjek.
Njezina otvorenost o vlastitim iskustvima s ekcemom učinila ju je vjerodostojnom, a prema podacima Cetaphila, njezino sudjelovanje potaknulo je i porast Google pretraga o tom stanju kože. To je jasan dokaz da Narin utjecaj seže daleko izvan TikTok estetike.
Spoj održivosti i stila
Nova kolekcija s Reformationom savršeno se uklopila u Tjedan mode i, kao i sve što Nara radi, djeluje pažljivo osmišljeno. Sam Reformation već je dugo posvećen tome da održivost prikaže na elegantan način, a među njegovim poklonicama su i brojne slavne osobe.
Među njima su Emily Ratajkowski, koja obožava njihove čizme, Jessica Alba, koja gradi svoje svakodnevne kombinacije oko njihovih jednostavnih komada, te Kristen Bell, koja dokazuje da su haljine ovog brenda iznimno svestrane.
Od 2009. godine, Reformation radi na redefiniranju eko-mode. Do 2025. godine brend je obećao postati klimatski pozitivan, a do 2030. obvezuje se da će svaki proizvedeni artikl biti dio sustava kružne mode.
Kolekcija s retro prizvukom
A kakva je kolekcija? Upravo onakva kakvu biste očekivali od Nare - nostalgična i teatralna, ali nosiva, s onim posebnim, pomalo tradicionalnim prizvukom koji je čini prepoznatljivom. Dominiraju dugačke suknje, retro siluete i upečatljivi komadi od umjetnog krzna, osmišljeni da unesu dozu drame u svaku kombinaciju.
Osim jedinstvenog dizajna, poseban naglasak stavljen je na održivost. Svi komadi izrađeni su "od nule" korištenjem materijala poput regenerativne i reciklirane vune te takozvanih "deadstock" tkanina, odnosno viškova materijala koji bi inače bili odbačeni.
Kolekcija nudi svestranost - od pletenih haljina i pidžama setova do jakni i dodataka poput torbi i čizama. Ideja je da ti komadi izgledaju jednako dobro u svakodnevnim situacijama kao i na filmskom platnu, pokazujući da se stil i udobnost mogu savršeno nadopunjavati.
A kakve su cijene?
Haljine se kreću od 290 do 410 eura - povoljnije su svakodnevne varijante, dok su skuplje elegantnije, poput maksi haljine s tankim naramenicama ukrašene šljokicama. Suknje stoje od 220 do 290 eura, bluze od 175 do 200 eura, a jakne 410 eura. Tajice su 175 eura, dok su pidžama setovi 290 eura. Cijene obuće kreću se od 325 do 350 eura za natikače i salonke, dok visoke čizme iznose 585 eura.
Kolekciju pogledajte u galeriji na vrhu teksta.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati