"Kao da ste Louis Vuitton": Alo predstavio luksuzne torbe, reakcije podijeljene
Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
AMERIČKI brend Alo, poznat po sportskoj odjeći, prije nekoliko je tjedana najavio ulazak u novi segment, a sada je i službeno predstavio svoju prvu kolekciju torbi uz impresivnu kampanju. Iza kamere stoji legendarni fotograf Steven Meisel, za stil je bila zadužena Carlyne Cerf de Dudzeele, a šminku potpisuje slavna vizažistica Pat McGrath.
Torbe su ograničene dostupnosti
Zaštitna lica kampanje su poznati modeli Amelia Gray, Candice Swanepoel i Daiane Sodré. One predstavljaju četiri različite siluete torbi izrađene od teleće kože i brušene kože iz odgovornih izvora.
Kolekcija je dizajnirana u Los Angelesu, a sastoji se od modela Voyage Duffle, Tranquility Tote, Odyssey Bowler i Balance Bucket.
Svaka torba dolazi s posebnim detaljem - kristalom. Dimni kvarc služi za uzemljenje, dok je citrin namijenjen poticanju kreativnosti. Ovim potezom Alo se želi pozicionirati kao još luksuzniji brend, što potvrđuju i cijene koje se kreću od otprilike 1200 do 3600 američkih dolara (od otprilike 1025 do 3077 eura).
Reakcije na društvenim mrežama su podijeljene. Dok jedni torbe smatraju preskupima i nezanimljivima, drugi hvale njihov dizajn i kampanju.
"2300 dolara? Šalite se", "Nitko ovo neće kupiti", "Na kraju će ih podijeliti influencerima i zaposlenicima", "Naplaćujete kao da ste Louis Vuitton", "Wellness i luksuz, zaista se ističete", "Vau", "Sviđa mi se ova evolucija brenda".
Kako navode iz brenda, kolekcija je dostupna u "iznimno ograničenim količinama" u odabranim fizičkim Alo trgovinama.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati