Influencericu prati više od dva milijuna ljudi, a ona uopće ne postoji































































LIL MIQUELA, punim imenom Miquela Sousa, popularna je američka influencerica i pop zvijezda. Ima 22 godine, podrijetlom je djelomično iz Španjolske, djelomično iz Brazila, a živi u Los Angelesu. Na Instagramu je prati više od 2.4 milijuna ljudi, a ona zapravo - ne postoji.
Rođena na Instagramu
Lil Miquela prvi se put na Instagramu pojavila 2016. godine i odmah je izazvala pomutnju. Postala je viralna jer su se ljudi svađali je li ona stvarna osoba ili kreacija umjetne inteligencije. Na Instagramu je "objavila" više od 1400 fotografija na kojima pozira u svakodnevnim životnim situacijama, pa na prvu može djelovati kao da nije robot.
Kreirana je od strane tehnološkog startupa Brud sa sjedištem u Los Angelesu, a zamišljena je kao spoj digitalne umjetnosti i moderne AI tehnologije, s fokusom na glazbu, društvenu interakciju i suradnju s brendovima. Brud vode Sara DeCou i poznati glazbenik Trevor McFedries.
Digitalna karijera na visokoj razini
Od početka svoje karijere ističe podršku pokretu Black Lives Matter i LGBTQ+ zajednici. "Organizirala je" i vlastitu inicijativu pod nazivom #MiquelaCovers u kojoj su svi prihodi donirani organizacijama koje se bore protiv rasne nejednakosti.
Američki magazin Time uvrstio ju je na listu 25 najutjecajnijih influencera na internetu 2018. godine, uz Rihannu i BTS. Aktivna je i na platformi YouTube gdje broji nešto više od 270 tisuća pretplatnika. Prije osam godina "objavila je" svoj prvi singl Not Mine, koji ima više od milijun slušanja.
Na fotografijama se pojavljuje i s brojnim slavnim osobama, kao što su Millie Bobby Brown i 50 Cent. Za svoj je YouTube kanal "intervjuirala" poznatog kolumbijskog pjevača J Balvina. Brzo je primijećena njezina popularnost, pa je tako imala suradnje s Pradom, Samsungom, Calvin Kleinom i drugim poznatim svjetskim brendovima.
Reakcije javnosti na granici stvarnog i virtualnog
Lil Miquela je u svibnju 2019. izazvala burne reakcije nakon što se pojavila u kampanji u kojoj se "poljubila" s manekenkom Bellom Hadid. Kritičari su optužili kampanju za iskorištavanje queer identiteta radi privlačenja pažnje i povećanja pregleda.
Kasnije iste godine, Miquela je na YouTubeu podijelila priču o seksualnom zlostavljanju, što je izazvalo dodatne kontroverze, osobito zbog činjenice da je riječ o fiktivnom liku. Američka pjevačica Kehlani javno ju je prozvala na Twitteru, optuživši kreatore za neosjetljiv i uvredljiv pristup.
Humanost i romantika
Ove se godine Lil Miquela udružila s Nacionalnim programom darivanja koštane srži (NMDP) kako bi podigla svijest o važnosti doniranja. Kroz priču temeljenu na stvarnim iskustvima pacijenata, kampanja prikazuje put od dijagnoze leukemije do pronalaska donora, potičući mlađu publiku na registraciju i podršku.
U posljednje vrijeme često se "druži" sa svojom simpatijom Elijem, idu na ručkove i kave, a pratitelji ih shipaju (navijaju da postanu par) na Instagramu. "Zaslužuješ biti sretna" i "preslatki ste" samo su neki od komentara fanova.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati