Polica sa šamponima u Lidlu postala viralna - jasno je i zašto

Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
MNOGI u Lidl dolaze po osnovne namirnice, piće i proizvode za kućanstvo - no ponuda tu ne staje. U posljednje vrijeme sve su traženiji i kozmetički proizvodi vlastitih robnih marki ovog njemačkog lanca.
U potrazi za povoljnijim "duplićima", kupci se često okreću društvenim mrežama i influencerima koji ih prvi otkrivaju. No ponekad i sam trgovac suptilno daje do znanja što bi iz njihove ponude moglo biti pristupačna zamjena za poznatije, skuplje proizvode.
Jedan takav primjer pokazala je tiktokerica @bumblesbee4, koja je u Lidlu snimila video koji je ubrzo postao viralan - dovoljan je jedan pogled na snimku da bude jasno zašto.
Na snimci se vide police s Cien šamponima koji su u Lidlu strateški posloženi odmah pokraj proizvoda poznatih brendova - linija koja izgledom podsjeća na Aussie nalazi se tik uz njih, a slično je i s Pantene, Head & Shoulders i L'Oréal proizvodima.
Milijun pregleda i preko 500 komentara
Video je u nekoliko dana prikupio više od milijun pregleda i preko 500 komentara. "Jednako su dobri kao originali i nisu testirani na životinjama!", "Kapitalizam se trudi, ali Cien je brži", "I stvarno su odlični", "Lidlov duplić za Sol de Janeiro je stvarno top", "Ista stvar", "Aussie duplić je bolji od originala", samo su neki od komentara korisnika.
Drugi su tvrdili da se često radi o identičnim formulama koje se pakiraju za različite brendove. "Cien zapravo dolazi od istih proizvođača kao i mnogi skuplji brendovi, a pritom je super povoljan i nevjerojatno dobar", napisala je jedna korisnica.
Jedna osoba podijelila je i osobno iskustvo iz industrije, tvrdeći: "Radila sam u dvije tvornice - jednoj za hranu za kućne ljubimce, a drugoj za ljudsku prehranu - i mogu potvrditi da se ponekad proizvodi rade po JEDNOM RECEPTU, a zatim pakiraju za više različitih brendova, od najskupljih do najjeftinijih. U obje tvornice sam osobno radila i Lidlove i Aldijeve brendove."
Vrijedi im dati priliku
Bile tvrdnje o istim formulama u različitim pakiranjima točne ili ne, jedno je sigurno - Lidlovi Cien proizvodi za kosu itekako imaju svoju bazu obožavatelja. Sudeći po komentarima, mnogi ih hvale i kažu da za malu cijenu nude iznenađujuće dobar rezultat, ponekada čak i isti kao mnogi skuplji.
Ako vam je budžet ograničen ili vas jednostavno zanima možete li proći povoljnije, možda se isplati idući put u Lidlu u košaricu ubaciti i neki Cien šampon ili regenerator.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati