Harry Styles lansirao liniju 18+ proizvoda - planuli su u jednom danu

Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
POJAVILA se vijest koju ne bi smislili ni najmaštovitiji autori fan-fikcije: Harry Styles je pod svojim lifestyle brendom Pleasing lansirao liniju premium seksualnih igračaka. Styles je već dugo poznat kao zagovaratelj pozitivnog odnosa prema seksualnosti, pa je ovaj potez, nazvan Pleasing Yourself, prirodan ulazak u svijet seksualnog wellnessa.
Dva proizvoda
Kolekcija uključuje dva ključna proizvoda: dvostrani vibrator, razvijen u suradnji sa seksualnom edukatoricom Zoe Ligon, i Pleasing lubrikant na bazi silikona. Osim funkcionalnosti, brend želi potaknuti otvorene i uključive razgovore o užitku i zdravlju.
"Širenje ponude odražava jasnu namjeru: istražiti seksualni wellness kroz prizmu emocionalne dubine, kulturne osviještenosti, radosti, užitka i iskrene brige", poručuju iz brenda, prenosi Fashionista.
"Prečesto su brendovi seksualnog wellnessa svedeni na krajnosti - ili su klinički hladni, ili pretjerano performativni, uljepšani ili napadno provokativni. Pleasing želi ponuditi nešto drugačije - promišljene i radosne proizvode i iskustva, uz pristup koji je inteligentan, inkluzivan i ne boji se istražiti nijanse intimnosti."
Trend koji osvaja Hollywood
Iako je riječ o velikom iskoraku u područje intimne njege, ovaj potez mogao bi označiti i širu promjenu u načinu na koji slavne osobe razvijaju vlastite brendove. Celebrity beauty brendovi već dugo dominiraju tržištem - od Fenty Beauty Rihanne, Rare Beauty Selene Gomez do Rhode Hailey Bieber. No slavne osobe sve češće ulaze i u svijet seksualnog wellnessa.
Godine 2020. Cara Delevingne pridružila se sex tech kompaniji Lora DiCarlo kao suvlasnica i kreativna savjetnica. Za Fortune je 2021. izjavila kako je Lora DiCarlo "bio jedini brend kojim upravljaju žene i koji je usmjeren na žene, a koji u području seksualne tehnologije uistinu potiče razgovor o seksualnom zdravlju za sve".
Iste godine pjevačica Lily Allen lansirala je personalizirani vibrator u suradnji s njemačkom tvrtkom Womanizer, s ciljem normalizacije ženskog užitka. U međuvremenu je glumica Dakota Johnson preuzela ulogu kreativne direktorice u Maudeu, modernom brendu seksualnog wellnessa koji se fokusira na dizajnerski promišljene proizvode za intimnost.
Slava nije jamstvo uspjeha
Svi ovi potezi upućuju na to da seksualni wellness postaje novo područje interesa slavnih poduzetnika. No, uspjeh nije zajamčen. Tvrtka Lora DiCarlo, koju je podržavala Delevingne, propala je 2023. godine - zaposlenici su o otkazima obaviješteni SMS-om, bez otpremnina i s već isteklim zdravstvenim osiguranjem.
Kao i nekoć beauty industrija, i sex tech sada privlači velika imena. No slavna osoba na čelu ne jamči uspjeh. U posljednjih nekoliko godina ugašeno je više celebrity beauty brendova, uključujući Happy Dance Kristen Bell, Item Beauty Addison Rae i Rose Inc. Rosie Huntington-Whiteley.
Normalizacija i budućnost industrije
Stručnjaci ističu da je ulazak zvijezda poput Stylesa u ovu industriju važan korak. "Ulazak slavnih iz svijeta parfema i beauty industrije u područje užitka važan je jer pokazuje da seksualni wellness nije prolazan trend - on je tu da ostane", kaže seksualna edukatorica Samantha Marshall, voditeljica brenda Smile Makers Collection.
Dodaje da, kao i u svijetu kozmetike, ključnu ulogu imaju kvaliteta i inovacija, a ne samo poznato ime na pakiranju. "S obzirom na publiku Harryja Stylesa - uglavnom generaciju Z i zilenijalce - ovaj potez posebno je zanimljiv", ističe Marshall.
"Često se govori da mlađe generacije rjeđe stupaju u seksualne odnose, ali pritom se zanemaruje porast samozadovoljavanja. Reakcije na ovu vijest pokazuju koliko mladi žele istraživati vlastito tijelo, graditi samopouzdanje i preuzeti kontrolu nad vlastitim užitkom. To je velika prilika za približavanje edukacije o užitku generaciji koja mijenja pravila intimnosti."
Tržište seksualne dobrobiti sve je zasićenije, pa industriji sada trebaju svrha i nove ideje. Stylesov Pleasing Yourself već je izazvao veliki interes - kolekcija se rasprodala u jednom danu od lansiranja, i to na američkom i britanskom tržištu. Taj odaziv pokazuje koliko su potrošači spremni prihvatiti ovakve proizvode kad dolaze s promišljenim pristupom i poznatim licem.
Proizvode možete vidjeti ovdje.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati