Mitsubishi i dalje ima smisla za automobile. Predstavio novi Destinator

MITSUBISHI je predstavio potpuno novi SUV zanimljivog imena Destinator. Ipak ovaj model neće krasiti europske salone i prometnice, već je namijenjen isključivo za ASEAN tržište.
Mitsubishi Motors predstavio je potpuno novi SUV. Destinator je model koji stiže sa sedam sjedala, a premijerno će biti prikazan na Indonesia International Auto Show 23. srpnja, kada kreće i prodaja.
Tržišta i proizvodnja
Destinator će biti predstavljen na ASEAN tržištima, uključujući Vietnam i Filipine, kao i u Južnoj Aziji, Latinskoj Americi, Bliskom istoku i Africi. Proizvodnja se odvija u Mitsubishi Motors Krama Yudha Indonesia tvornici.
Dizajn i dimenzije
Vozilo se hvali dobrim terenskim sposobnostima, udaljenost od tla je 214 mm i opremljeno je 18-inčnim kotačima. Uglovi pristupa, prijelaza i silaska također su off-road ambicije, u rasponu od 21,0° do 25,5°. Prednji dio koristi Dynamic Shield koncept s akrilnom maskom koja kombinira luksuz i inovativnost. S 468 cm duljine ovaj model je najlakše doživjeti kroz veličinu.
Interijer i oprema
Destinator ima prostornu kabinu s tri reda sjedala za sedam putnika. Standardna oprema uključuje panoramski krov, ambijentalnu rasvjetu dostupnu u 64 boje i Dynamic Sound Yamaha Premium audio sustav s osam zvučnika. Panoramski krov može se kontrolirati putem SDA sustava s mogućnošću postupnog toniranja.
Tehnologija i pogon
Vozilo koristi prednji pogon s Mitsubishi All-Wheel Control tehnologijom koja integrira Active Yaw Control (AYC), traction control te kontrolu motora i servo upravljanja.
Dostupno je pet načina vožnje: Normal za svakodnevnu vožnju, Wet za kišne uvjete, Tarmac za asfaltne ceste, Gravel za makadamske ceste i Mud za blanjavi teren.
Sigurnosni sustavi
Destinator koristi Mitsubishi Motors Safety Sensing sustav koji uključuje adaptivni tempomat (ACC), sustav za sprječavanje sudara (FCM), upozorenje za mrtvi kut (BSW), upozorenje za promet straga (RCTA) i Multi Around Monitor.
Vozilo je opremljeno s šest SRS zračnih jastuka i čvrstom karoserijom dizajniranom za apsorpciju energije pri sudaru.
Ovjesi i upravljanje
Prednji McPherson ovjesi i stražnji torzijski nosač prilagođeni su ASEAN cestama. Sustav je testiran i podešavan u Indoneziji za bolje performanse na neravnim površinama. Upravljač je dizajniran za lakše manevriranje pri polukružnim okretanjima koji su česti u ASEAN kulturi vožnje.
Mitsubishi živi i dalje
Japanska marka koju se često predstavlja kao proizvođača koji nema svjetlu budućnost, ipak pokazuje znakove života. Doduše daleko od Europe, pa se baš zato nadamo da će ipak ponuditi i Starom kontinentu nešto zanimljivog u skorije vrijeme.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati