Veliki zaokret u Mazdi: Zbogom gumbima

MAZDA je godinama bila poznata kao posljednji bastion otpora u automobilskoj industriji koja je masovno prelazila na infotainment sustave osjetljive na dodir. Tvrdoglavo su se držali svog, sada već pomalo zastarjelog, okretnog gumba na središnjoj konzoli. Ipak, nakon čitave generacije u kojoj su bili jedini veliki proizvođač s takvim pristupom, tvrtka radi zaokret i prelazi na konvencionalni zaslon osjetljiv na dodir - riješit će se većine fizičkih kontrola.
"Sve je potpuno novo", potvrdio je u ekskluzivnom razgovoru za The Drive Stefan Meisterfeld, potpredsjednik operacija za američko tržište. I ne radi se samo o kozmetičkim promjenama, već o potpunom redizajnu iz temelja, naglašavaju iz Mazde.
Google u srcu sustava
"Sustav će pokretati Googleova ugrađena tehnologija. To znači da imamo integrirane Google Karte i pristup trgovini Google Play. Glasovno upravljanje bit će značajno poboljšano uz Google Asistenta. To nam je izuzetno važno jer, unatoč velikom zaslonu, i dalje čvrsto stojimo iza naše sigurnosne filozofije", objasnio je Meisterfeld.
Prvi automobil koji će usvojiti ovu novu strategiju je redizajnirani CX-5, uvjerljivo najprodavaniji model u Mazdinoj ponudi. Zajedno sa sestrinskim modelom CX-50, ovi automobili čine više od 50% ukupne prodaje Mazde, i to u samo jednom segmentu. Ulog je ogroman, a u Mazdi su toga itekako svjesni.
Mazda je "počistila" kontrolnu ploču od gotovo svih fizičkih gumba i prekidača, uključujući i one za upravljanje audiouređajem i klimatizacijom. Sve se to sada nalazi na središnjem zaslonu dijagonale 15.6 inča.
Odgovor na želje kupaca
Prema Meisterfeldovim riječima, upravo je to ono što su kupci tražili. "Proveli smo istraživanje tržišta i na ovome radimo već dugo vremena jer želimo sustav koji je intuitivan i jednostavan za korištenje. Istovremeno, kao što sam rekao, ostajemo vjerni našim sigurnosnim načelima", izjavio je. "No, da, povratne informacije kupaca definitivno su odigrale ključnu ulogu u ovoj odluci."
Mazda je za CX-5 razvila i potpuno redizajniran volan. "Dizajnirali smo novi raspored s fizičkim tipkama koje omogućuju intuitivnu kontrolu većine ključnih funkcija tijekom vožnje. Na taj način vozač može zadržati ruke na volanu i pogled na cesti, što je, ponavljam, temelj naše sigurnosne filozofije", rekao je Meisterfeld.
U Mazdi se nadaju da će ova integracija različitih tehnologija uspostaviti ravnotežu između želja kupaca za modernom tehnologijom i beskompromisne sigurnosti.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati