FOTO Bugatti gradi novu tvornicu za Tourbillon

PREDSTAVLJANJE novog hiperautomobila Tourbillon označava golemu prekretnicu za Bugatti. Kraj legendarne ere W16 motora samo je jedan od simbola transformacije marke koja korača prema elektrificiranoj budućnosti, a za takav iskorak potreban je i novi, moderan dom.
>> Ovo je Tourbillon, prvi Bugatti u potpunosti razvijen pod Matom Rimcem
Iako srce tvrtke ostaje vjerno povijesnom imanju Château Saint Jean u Molsheimu, koje je još 1928. kupio sam Ettore Bugatti, postojeći pogoni više nisu dovoljni za viziju budućnosti. Zato će se proizvodnja preseliti u potpuno novu zgradu, koju Bugatti naziva "atelier", a koja će niknuti na istom posjedu, odmah uz postojeći kompleks.
Povijesni dom za novu eru
Čak i ako ga niste vidjeli uživo, dvorac Château Saint Jean sigurno vam je poznat s promotivnih fotografija marke posljednjih dvadesetak godina. Imanje, koje je 1857. izgradila obitelj Wangen de Geroldseck, postalo je sinonim za Bugatti. Jedan od prvih poteza bivšeg šefa Volkswagena, Ferdinanda Piëcha, prilikom oživljavanja brenda bio je upravo otkup zapuštenog dvorca kako bi se vratio korijenima.
Automobili se, naravno, ne sklapaju u dvorcu, već u radionici smještenoj iza njega na prostranom imanju od 23 hektra. Budući da je Ettoreovu originalnu tvornicu preuzela zrakoplovna tvrtka Safran, Bugatti je početkom 2000-ih izgradio novi pogon iz kojeg su ubrzo počeli izlaziti primjerci revolucionarnog Veyrona 16.4.
Arhitektura koja se stapa s prirodom
Novi atelier bit će građevina koja puno bolje odražava duh modernog Bugattija. Dizajn je zamišljen kao niska, izdužena struktura koja se gotovo neprimjetno izdiže iz okolnih livada. Ta ideja stapanja s prirodom toliko je doslovna da će čak 30% krova biti prekriveno divljom travom.
S dimenzijama od 132 x 25 metara, riječ je o minijaturnom pogonu u usporedbi s gigantima poput Volkswagenove tvornice u Wolfsburgu koja se prostire na gotovo 162 hektara. Velike staklene stijene osigurat će obilje prirodnog svjetla.
Stari pogon dobiva novu, luksuznu namjenu
Za Bugatti, tvornica je više od mjesta proizvodnje, stoga se postojeći atelier neće rušiti. Zgrada, čiji tlocrt podsjeća na Bugattijev ovalni amblem "Macaron", dobit će potpuno novu i glamuroznu ulogu.
Kada kreće gradnja? Iz Bugattija još nisu objavili točan datum, no s obzirom na to da je premijera Tourbillona sve bliže, početak radova može se očekivati vrlo brzo.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati