Nakon lošeg starta godine, iPhone se vratio u velikom stilu

Pri kreiranju rubrike Index Shopping nastojimo izdvajati odlične proizvode koji se i nama sviđaju te odlične akcije i popuste. Ne objavljujemo proizvode koje i sami ne bismo kupili ili smatramo da njihova promocija nije u skladu s profesionalnim standardima. Neki proizvodi u rubrici Index Shopping mogu biti sponzorirani.
NAKON lošeg početka godine, iPhone pokazuje znakove oporavka, osobito u Kini, gdje su lokalni brendovi nedavno nadmašili Apple zahvaljujući agresivnim državnim subvencijama.
Prema novom izvješću Counterpoint Researcha, koje prenosi MacRumors, prodaja iPhonea tijekom travnja i svibnja porasla je za 15% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, što je Appleov najbolji rezultat za ta dva mjeseca još od pandemije.
Riječ je o naglom oporavku, potaknutom obnovljenom potražnjom prvenstveno u SAD-u i Kini - tržištima koja i dalje presudno utječu na Appleove tromjesečne rezultate, sa svim prednostima i rizicima koje takva ovisnost nosi.
SAD, Kina, Indija i Japan predvode oporavak
U Kini je Apple u svibnju ponovno zauzeo prvo mjesto, nakon što je mjesecima gubio tržišni udio u korist Huaweija i drugih domaćih brendova, koji su profitirali zahvaljujući agresivnim promocijama i državnim subvencijama.
S druge strane, u SAD-u bi rast prodaje mogao djelomično biti posljedica toga što su se kupci požurili s kupnjom iPhonea zbog straha od mogućih novih carina, objašnjava analitičar Counterpointa Ivan Lam.
Travanj i svibanj poklopili su se s obnovljenim trgovinskim napetostima između SAD-a i Kine, što je moglo potaknuti neke potrošače da ranije reagiraju. Ipak, Lam dodaje kako "izgleda da će iPhone u drugom tromjesečju imati obećavajuće rezultate".
U ostatku svijeta, prodaja iPhonea u Indiji nastavlja stabilan rast, zahvaljujući Appleovim novim ulaganjima i većem fokusu na to tržište. Japan je također zabilježio solidan rezultat, a posebno se istaknuo iPhone 16e, koji je osvojio potrošače manjim dimenzijama i nižom cijenom.
AI još nije presudan faktor
Što se tiče umjetne inteligencije, iz Counterpointa poručuju da ona zasad ne igra ključnu ulogu kod većine potrošača pri kupnji pametnih telefona. Analitičar Jeff Fieldhack ističe kako napredni AI pomoćnici koji mogu samostalno djelovati trenutačno nisu odlučujući faktor. To Appleu ostavlja dodatno vrijeme da tijekom 2025., 2026. i nadalje razvija Apple Intelligence i unaprijedi Siri.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati