Toyota odlučila o budućnosti klasičnih motora i ručnih mjenjača

KLASIČNI benzinski motor i ručni mjenjač su dva osnovna preduvjeta užitka u vožnji, prema mišljenju vozačkih purista.
Toga su itekako svjesni u Toyoti, točnije u Toyotinom GR odjelu. Gazoo Racing ima solidnu ponudu baziranu na moćnim izvedbama Yarisa, Corolle i Supre, a po svemu sudeći, tako će i ostati. Usprkos Toyotinoj konstantnoj posvećenosti elektrifikaciji, benzinci ostaju u ponudi, pa pravi vozački entuzijasti mogu biti bezbrižni.
"Motori s unutarnjim izgaranjem i ručni mjenjači bit će prisutni još dugo, dugo", rekao je Sean Hanley, izvršni direktor Toyote u Australiji, dok je davao intervju za CarSales. Hanley je jasno dao do znanja da GR ide svojim putem. "Čak i dok prelazimo na elektrifikaciju, još uvijek ima prostora za zadovoljavanje zaljubljenika u automobile visokih performansi, a ti entuzijasti nisu vrsta koja umire", rekao je.
U svemu ovome valja napomenuti da Hanley nije bio potpuno rezerviran u pogledu Toyotinog pristupa automobilima orijentiranim na performanse. Jasno je dao do znanja da bi sportski automobil usmjeren na performanse mogao u budućnosti pokretati i vodik.
Podsjetimo, velike su šanse kako će Toyota proširiti ponudu GR modela nasljednicima kultnih modela kao što su Celica i MR2. Posljednje glasine govore kako Toyota i Mazda surađuju na razvoju novog modela pokretanog šestcilindarskim motorom.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati