Disney je svoju hit-seriju obnovio za treću sezonu i prije premijere druge

SERIJA Percy Jackson i Olimpijci obnovljena je za treću sezonu na Disney+, gotovo godinu dana prije premijere druge sezone. Disney Branded Television i 20th Television su objavili da je treća sezona, koja će se temeljiti na romanu Titanova kletva pisca Ricka Riordana, već u pripremi, a druga sezona će se na streaming platformi tek prikazati u prosincu ove godine.
"Od trenutka kada je Percy Jackson i Olimpijci debitirao, bilo je jasno da je ova serija pronašla odjek među obožavateljima svih generacija", izjavila je Ayo Davis, predsjednica Disney Branded Televisiona i dodala: "S premijerom druge sezone u prosincu, oduševljeni smo što možemo najaviti da će Percyjeva pustolovina dobiti i treću sezonu. Ogromno hvala našoj nevjerojatnoj glumačkoj postavi i kreativnom timu, našim partnerima iz 20th Televisiona te vizionarskim i talentiranim producentima koji nastavljaju oživljavati svijet Ricka Riordana s tolikom dubinom i maštom", prenosi Variety.
Podsjetimo, riječ je o adaptaciji istoimenog serijala fantastičnih romana američkog pisca Ricka Riordana. U ovom serijalu od šest knjiga pratimo avanture 12-godišnjeg poluboga Percyja Jacksona, sina boga mora Posejdona, i njegovih prijatelja Annabeth Chase, kćeri boginje Atene te satira Grovera Underwooda.
Druga sezona serije Percy Jackson i Olimpijci uključuje glumačku postavu predvođenu Walkerom Scobellom, Leah Savom Jeffries, Aryanom Simhadrijem, Charliejem Bushnellom, Dior Goodjohn i Danielom Diemerom. Produkcija je nedavno završena u Vancouveru.
Prva sezona oborila je rekorde gledanosti
Disney je potvrdio da je serija Percy Jackson and the Olympians imala jednu od najuspješnijih premijera na servisu Disney+. Usporedbe radi, premijeru hit serije Ahsoka pregledalo je 14 milijuna gledatelja u roku od pet dana, dok je premijeru druge sezone serije Loki u tri dana pregledalo 10.9 milijuna gledatelja.
Kako prenosi Variety, prva sezona emitirana je preko 110 milijuna sati na Disney+ i Huluu. Podijeljeno s trajanjem sezone, to znači otprilike 20,6 milijuna pregleda, što sugerira da je publika sezone rasla tijekom mjesečnog prikazivanja. Već je u prvih šest dana dostupnosti oborila rekorde s 13.3 milijuna pregleda.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati