Rolls Royce postao nečujni snagator

IAKO je sada dvostruko snažniji, neke će ipak zasmetati nečujnost pogona.
Restomodi su danas sve popularniji, pa čak i ako obnova uključuje ugradnju potpuno novog pogona. Vrlo praktične su ugradnje elektro pogona, ali ulazi li se s takvom idejom u područje gdje je stolovao V8, stvari postaju vrlo osjetljive.
Upravo to je napravila Britanska tvrtka Halcyon koja je udahnula novi život klasičnom Rolls-Royceu Cornicheu iz 1970-ih, pretvorivši ga u luksuzni električni kabriolet. Interes izgleda postoji jer u najavi kažu kako će proizvest 60 primjeraka. Naravno, svaki će biti izrađen po narudžbi, u skladu s ukusom kupca.
Prema Halcyonu, projekt započinje s više od 2000 sati restauracije, pri čemu se automobil rastavlja do golog metala. Vlasnici mogu odlučiti žele li zadržati klasičan Cornicheov dizajn ili dodati moderne elemente poput kromiranih branika, redizajniranih svjetala, novih naplataka i prilagođenih vanjskih detalja.
Unutrašnjost je osmišljena iznova, uz prirodne materijale i mogućnost potpune personalizacije. Jedan je kupac tako naručio izvedbu s dva sjedala i posebno oblikovanim stražnjim dijelom kabine, a razmatra se i ponuda luksuznog seta Louis Vuitton prtljage.
Dodatne nadogradnje uključuju grijana i ventilirana sjedala, skriveni infotainment, automatsku klimu i vrhunski audio sustav.
Prvi dovršeni primjerak nazvan Highland Heather inspiriran je škotskim krajolicima. Njegova ljubičasta karoserija u nijansi Purple Moorland kombinirana je s interijerom u bijeloj i ljubičastoj boji, izrađenim od ručno šivane kože, drvenih i metalnih umetaka.
Tišina donosi snagu
Najzanimljivije je ipak ono ispod lima. 6,75-litreni V8 zamijenjen je potpuno električnim pogonskim sklopom koji je razvila tvrtka Evice Technologies. U najjačoj izvedbi razvija do 500 KS, što je više nego dvostruko u odnosu na snagu izvornog Cornichea.
Kupci mogu birati između dvije baterije – s dosegom od 402 km i 483 km. Arhitektura od 800 V omogućuje punjenje snagom do 230 kW. Zanimljivo, tvrtka tvrdi da konverzija ne povećava masu u odnosu na originalni V8 model.
Šasija je nadograđena poluaktivnim ovjesom i boljim kočnicama, a automobil nudi tri načina vožnje, i to Drive, Spirited i Touring.
Prvi primjerci kupcima će biti isporučeni krajem 2026. godine. Cijene počinju od 420.000 funti, bez poreza i samog donorskog Cornichea, koji podiže cijenu za bar 10 posto.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati