Ova hibridna Honda je prešla gotovo 1.6 milijuna kilometara

MALENI dvosjed s početka milenija vozi i dalje.
Vlasnica ove malene Honde, Daisy Rue iz savezne države Pennsylvanije, ima san koji će joj se vrlo brzo ostvariti. U svojem automobilu želi vidjeti kako brojčanik kilometraže prelazi milijun milja. Trenutačno je samo 15.000 milja ili oko 24.000 km dijeli od tog dostignuća.
Prvi se pamte
Insight je prvi Hondin hibrid, a "zahvaljujući" Toyoti ostao je u sjeni daleko poznatijeg Priusa. Ovaj hibridni dvosjed proizveden je 2002. godine i nije odmah krenuo kao maratonac. U prve dvije godine prešao je tek nešto manje od 18.000 km, a potom je promijenio vlasnika.
Tijekom idućih dvaju desetljeća taj je vlasnik automobil vozio neumorno, podižući kilometražu na 983.000 milja (1.582.000 km) prije nego što ga je 2024. predao Daisy koja sada grabi prema velikom dostignuću.
Daisy je fotografiju automobila i brojčanika kilometraže podijelila u Facebook grupi Mileage Impossible. Objavu je lajkalo više od 24.000 ljudi, a preko tisuću ih je komentiralo. Mnoge je oduševila činjenica da je ovaj Honda Insight sve te kilometre odradio s originalnim trocilindričnim benzinskim motorom od 1,0 litre.
Ipak, kako otkriva Daisy, automobil je sada na trećem CVT mjenjaču i trećem hibridnom baterijskom paketu. Potrebne su bile dvije zamjene zamašnjaka, a nedavno je odrađena i zamjena brtve glave motora.
Stražnje kočnice još su uvijek originalne, a karoserija i unutrašnjost ostale su u iznenađujuće dobrom stanju, s minimalnim tragovima korištenja.
U skorije vrijeme očekuje se i ozbiljniji servis motora. Motor troši puno ulja pa ispuh stvara toliko dima da je Daisy na stražnji branik stavila poruku kojom moli ljude da joj o tome ne dobacuju.
Podsjetimo, prva generacija Honde Insight predstavljena je 1999. godine, a proizvodila se do 2006. Bila je to jedno od prvih hibridnih vozila na tržištu, uz Toyotu Prius koja je debitirala 1997.
Trovratna karoserija ima prekrivene stražnje kotače i karakterističan profil u obliku suze s ciljem postizanja optimalne aerodinamike. Pogon čini 1,0-litreni benzinac sa 67 KS u kombinaciji s elektromotorom od 13 KS uz sinergijski učinak od 73 KS i 123 Nm. Prosječna potrošnja iznosi oko 3,4 l/100 km.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati