FOTO Ovo je novo remek djelo iz Ferrarija

FERRARI je predstavio novi 296 Speciale, posebnu verziju svog plug-in hibridnog berlinetta modela s motorom smještenim u sredini.
Najnoviji uradak iz Maranella nastavlja ekskluzivnu liniju posebnih Ferrari berlinetta modela: Challenge Stradale, 430 Scuderia, 458 Speciale i 488 Pista, a svaki od njih postavljao je nove standarde u pogledu vozačkih užitaka. Sad je na red stigao 496.
Dobio više snage
Pogonski sklop 296 Speciale donosi ukupnu snagu od 880 KS, što je 50 KS više od standardnog 296 GTB i rekord za Ferrari s pogonom na stražnje kotače. Benzinski V6 twin turbo motor sada razvija 700 KS (37 više od osnovnog modela). Elektromotor je unaprijeđen i sada isporučuje 180 KS u novom "extra boost" načinu rada.
Nova strategija upravljanja 8-brzinskim DCT mjenjačem koristi dodatni okretni moment tijekom promjene stupnjeva prijenosa, što skraćuje vrijeme prebacivanja i povećava performanse i vozački doživljaj. Sve to na okupu znači 2,8 sekunde do 100 km/h i najvećih preko 330 km/h.
Inovativna aerodinamika
296 Speciale stvara 435 kg potiska pri 250 km/h, što je 20% više nego kod 296 GTB, zahvaljujući inovativnim rješenjima razvijenim na 296 Challenge modelu. Među njima su aero prigušivač integriran u prednji poklopac motora i vertikalna krilca na stražnjem dijelu vozila.
Aktivni stražnji spojler koristi novu strategiju upravljanja koja skraćuje vrijeme prijelaza između konfiguracija niskog otpora (LD) i visokog potiska (HD) za 50%, a uvodi i novu konfiguraciju srednjeg potiska (MD) koja poboljšava stabilnost stražnjeg kraja pri velikim brzinama.
Značajno smanjenje težine
Talijani su veliku pozornost posvetili smanjenju težine, a to je donijelo povećanje vozačkog užitka. Ukupna težina smanjena je za 60 kg u usporedbi s 296 GTB korištenjem materijala poput karbonskih vlakana za dijelove karoserije i titana za komponente u motoru. Rezultirajući omjer težine i snage iznosi samo 1,60 kg/KS, što je rekord za jedan Ferrari u "berlinetta" izdanju s pogonom na stražnje kotače.
Dizajn inspiriran utrkama
Dizajnerski jezik 296 Speciale ima jasne veze s Ferrarijevim trkaćim automobilima. Dok 296 GTB skriva svoje ekstremne performanse pod elegantnom vanjštinom, 296 Speciale usvaja mnogo radikalniji stilski leksikon. Prednja strana automobila ostavlja dojam snažnih performansi s poklopcem motora koji izgleda više izdubljen i istaknutim spliterom koji vizualno proširuje model.
Nova boja i unutrašnjost
Nova upadljiva boja Verde Nürburgring razvijena je posebno za 296 Speciale. Tu je i nova livreja koja se sada prvi put nudi i u bijeloj varijanti, a sastoji se od jedne ili dvije uzdužne trake koje se protežu cijelom dužinom automobila.
Unutrašnjost je pojednostavljena, s manje elemenata i još opsežnijom upotrebom karbonskih vlakana i Alcantare. Panel vrata sastoji se od jednog bloka karbonskih vlakana s minimalističkim dizajnom, a središnji tunel je struktura u potpunosti izrađena od karbonskih vlakana.
296 Speciale, kao i svi Ferrarijevi modeli, dolazi sa sedmogodišnjim programom održavanja koji pokriva sve rutinske servise za prvih sedam godina života automobila. Ovaj već sad kolekcionarski primjerak očekivano je skup, za one koji su u tom svijetu vozila cijena je samo 400.000 eura.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati