Još malo pa nestalo: Nude se posljednji primjerci najatraktivnijeg Audijevog modela

VRIJEME limuzina s formom coupea je iza nas, broje se posljednji dani.
Bar kad je u pitanju tržište novih automobila. Još početkom godine najavili smo ukidanje modela A7 do kraja godine, a to se do sada već dogodilo. Promjenom nomenklature modela jedino je A6 ostao na staroj poziciji, dok se A4 popeo stepenicu više imenom, pa i cijenom. Model A7 je pak postao suvišan i u najvećoj mjeri je nedostupan.
U Europi se može pronaći u još nekoliko zemalja. Tako Francuska još ima aktivnu ponudu na službenim stranicama, dok se primjerice u Irskoj nudi isključivo RS7, i to po cijeni nešto većoj od 200.000 eura.
I kad smo pomislili da će ponuda biti ograničena na ponudu za kinesko tržište gdje se nudi produljeni A7L, ispada da će se u Neckarsulmu nastaviti proizvoditi A7. Točnije RS7.
Naime, prema najnovijim informacijama Audi je u Americi ukinuo A7 i S7, ali RS7 će ostati u ponudi i u 2026. godini. Naime, prva dva modela zamijenit će novi A6, dok će RS7 biti zaseban model, i to vjerojatno u Performance verziji. Pokretan moćnim 4.0 V8 motorom sa 630 KS u Americi stoji 132.700 USD.
Kratka povijest modela
Audi A7 prvi je put predstavljen 2010. godine kao A7 Sportback, elegantna fastback limuzina koja je kombinirala luksuz limuzine, praktičnost hatchbacka i sportski karakter coupea. Model je zamišljen kao konkurencija vozilima poput Mercedes-Benza CLS-a i BMW-a 6 Gran Coupea.
Doživio je dvije generacije, a uvijek se smještao između A6 i A8. Luksuzniji od A6, ali sportskiji i dinamičniji od A8, bio je simbol sportske elegancije i tehnološkog napretka, a kroz RS7 verziju i demonstracija Audijevih inženjerskih sposobnosti.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati