Boja na ovom Bentleyju košta kao novi Audi Q5

BENTLEY je već prije nekoliko godina jasno dao do znanja kako je spreman ispuniti svaku želju kupca.
Među njima se posebno ističe izbor nijanse jedne od ponuđenih boja. Doslovno se nudi na tisuće opcija, a lista nijansi nema kraja. I to sve nije bilo dovoljno pa je Bentley ove godine u Montereyu prikazao Continental GT Speed u Ombre finišu s dvije boje.
Bentleyjeva nova i ekskluzivna završna obrada laka pod nazivom "Ombré by Mulliner", koja spaja dvije različite boje duž cijele karoserije, prvi je put sada primijenjena na limuzinu s četiri vrata.
Sada je ta opcija ponuđena i za Flying Spur, a prvi primjerak je već dovršen i prikazan je na međunarodnom boat showu u Southamptonu koji traje do 28. rujna.
Ovu iznimnu završnu obradu, koja kombinira dvije komplementarne boje koje se postupno prelijevaju duž bočnih strana i krova vozila, u potpunosti ručno nanose vješti majstori lakirnice u Bentleyjevoj "tvornici snova" u Creweu u Engleskoj.
Novi Bentley Flying Spur prelazi iz živopisne Topaz plave na prednjem dijelu u tamniju Windsor plavu na stražnjem dijelu, pri čemu se prijelaz odvija u srednjem dijelu automobila, preko vrata, pragova i krova.
Postupak bojanja traje gotovo 60 sati i izvode ga dva vrlo iskusna lakirera. Počinje se prskanjem pojedinačnih boja na prednjem i stražnjem dijelu karoserije, a zatim se u središnjem dijelu prijelaz stvara u fazama, koristeći boju koja je tonirana tradicionalnim metodama miješanja kako bi se postigao ombré efekt. Posebna se pažnja posvećuje simetričnosti prijelaza na obje strane automobila.
Tehnika Ombré dostupna je i u dvije dodatne kombinacije boja, od Sunburst zlatne do Orange Flame narančaste te od Tungsten sive do Onyx crne. Zbog složenosti načina na koji se dvije boje spajaju, paleta dostupnih kombinacija posebno je odabrana kako bi se osigurao ujednačen i postupan prijelaz te izbjegla pojava treće neželjene boje (na primjer, prijelaz iz žute u plavu dao bi zelenu).
Svaka se boja ponaša drugačije prilikom nanošenja, pa je vještina lakirera presudna u načinu na koji reagiraju na njezino ponašanje tijekom prskanja. Zbog toga će svaki automobil biti jedinstven, ali će izgledati savršeno golim okom – zahvaljujući vještini majstora.
Ova razina vještine i ekskluzivnosti nije jeftina. Prema pisanju pojedinih medija, Bentley će završnu obradu Ombré by Mulliner naplatiti minimalno 48.000 GBP ili oko 55.000 eura, što je približno početna cijena za novi Audi Q5.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati