Zbog recesije Grčka bilježi značajne turističke minuse

TURISTIČKA potrošnja u Grčkoj, jednoj od glavnih hrvatskih turističkih konkurenata, u prvih je pet mjeseci ove godine pala za znatnih 17.9 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Prema pisanju Travel Daily Newsa, ovaj je podatak samo još jedan pokazatelj koliko je svjetska gospodarska kriza pogodila turističku industriju.

75 milijuna eura za promociju

Prema podacima središnje banke, turistička potrošnja u svibnju je pala za 24 posto, odnosno na 824,2 milijuna eura, za razliku od prošle godine kada je u istom mjesecu u Grčkoj zabilježeno 1,09 milijardi eura prihoda od turizma. Unatoč popustima i posebnim ponudama hotelijera, te dodatnim naporima Ministarstva turizma oko promocije Grčke kao odmorišnog odredišta, turistički djelatnici bilježe kraće turističke boravke i slabiju potrošnju.

S druge strane, grčka vlada je ove godine izdvojila 75 milijuna eura, odnosno 50 posto sredstava više nego lani, za promociju Grčke kao turističkog odredišta. To i ne čudi jer  je riječ o zemlji u kojoj je turizam, uz brodarstvo, jedna od najprofitabilnijih gospodarskih grana. U ukupnom BDP-u turizam u Grčkoj zauzima 18 posto.

U 2007. godini turizam je zemlji priskrbio 11 milijardi eura i 17 milijuna turista, čime je Grčka ušla na listu dvanaest najpopularnijih odredišta na svijetu, prema podacima Svjetske turističke organizacije.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.