ZAGREBAČKA PIVOVARA i ove godine ljubiteljima piva nudi ograničenu količinu kvalitetnog Božićnog piva tamno zlatne boje sa 6,10% alkohola, čiji je okus zahvaljujući dužem vremenu dozrijevanja bogatiji i puniji.
Božićno pivo i etiketa koju je osmislio Mladen Veža predstavljeni su novinarima na konferenciji održanoj u Galeriji Kaptol.
Likovni kritičar Darko Glavan, koji se osvrnuo na ovogodišnje ali i sva prethodna likovna rješenja, zaključio je da je Božićno pivo postalo svojevrsna sažeta, ali iznimno kvalitetna zbirka vrhunskih majstora hrvatske likovne umjetnosti kraja drugog i početka trećeg tisućljećja.
Zagrebačka pivovara od 1990. godine proizvodi Božićno pivo te u osmišljavanje etiketa uključuje poznate hrvatske likovne umjetnike. Tako je danas uz likovno rješenje za 2004. Mladena Veže predstavljena i retrospektiva svih 15 dosadašnjih umjetnička djela koja su prenesena na etikete Božićnog piva. Galerijiu Kaptol krasila su djela Antuna Mateša, Ivana Lovrenčića, Vasilija Jordana, Ivana Lackovića Croate, Miroslava Šuteja, Rudolfa Labaša, Zlatana Vrkljana, Zlatka Kauzlarića Atača, Đure Pulitike, Vaska Lipovaca, Rudolfa Patera, Željka Kipke, Vjekoslava Voje Radoičića i Matka Trebotića.