Toyota možda počne povlačiti i Priuse



TOYOTA će vjerojatno početi s opozivom ili dobrovoljnim popravkom sustava kočenja na hibridu Priusu u Japanu već početkom tjedna, rekli su ljudi upućeni u stanje u toj tvrtki. Tvrtka bi slične poteze trebala povući i u SAD-u i drugim stranim tržištima, ali nisu dani detalji.

Najava dolazi nakon što se Akido Toyoda, predsjednik tvrtke , ispričao zbog masovnog opoziva u zadnjim mjesecima, tijekom kojeg je povučeno čak osam milijuna automobila zbog problema s papučicama gasa i podloškama za pod.

Problem se riješi za pola sata

Toyoda tijekom svog obraćanja nije dao puno detalja o tome što će tvrtka učiniti s 300,000 prodanih modela novog Priusa, u kojemu zbog pogreške u softveru nastaju problemi s kočenjem.

U Japanu je tvrtka već objasnila u čemu je problem kod novih Priusa, ali još uvijek nije rečeno što će se poduzeti, jedna osoba upućena u slučaj rekla je da se problem može riješiti u roku od 30 minuta.

Diljem svijeta Toyota je prodala 311,000 modela treće generacije Priusa od 2009. godine, od kojih je 176,000 prodano u Japanu, gdje Prius već osam mjeseci tržištem, a 103,000 u SAD-u, gdje je također među popularnijim automobilima.

Problemi se gomilaju

Toyota je objavila kako kočnice na novom Priusu nekad reagiraju sporo, ovisno o uvjetima na cesti. ABS sustav na novom Priusu u određenim uvjetima prelazi s elektroničkog na hidrauličko kočenje, što uzrokuje malo sporije kočenje.

Japanski ministar prometa Seiji Maehara u petak je rekao kako je naredio Toyoti da brzo riješi problem. "Čuo sam od ljudi u autoindustriji kako će Toyota početi ili s opozivom ili s velikom kampanjom popravaka. Vozači sami trebaju odlučiti koliko je problem ozbiljan, a mislim da se Toyota dovoljno ne brine za kupce", rekao je on.

Problemi s Priusom, jednim od ključnih dijelova Toyotine flote automobila, mogli bi dodatno ugroziti već ukaljani imidž te tvrtke, koja se posebno u SAD-u nalazi u velikim problemima. Problemi će vjerojatno doći kao nenadani poklon posrnulim američkim autodivovima, koji su već počeli iskorištavati vakuum nastao zbog Toyotinih nedaća.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.