Pad interneta pogodio i britanske banke. "Ovo je zabrinjavajuće"

Foto: EPA

Britanska banka Lloyds potvrdila je da je prekid rada njezinih digitalnih servisa, kao i servisa njezinih podružnica Halifax i Bank of Scotland, izravno povezan s današnjim problemima Amazon Web Servicesa (AWS).

"Možda ste vidjeli izvještaje o problemima s AWS-om koji danas utječu na brojne web stranice i aplikacije u Ujedinjenom Kraljevstvu", objavljeno je na službenom profilu banke na platformi X.

"Znamo da to trenutno utječe i na neke naše usluge. Žao nam je zbog toga. Molimo vas za strpljenje dok istražujemo uzrok problema."

"Ovo je zabrinjavajuće"

Problemi su izazvali nezadovoljstvo korisnika, a među kritičarima se našao i profesor informatike sa Sveučilišta u Bathu James Davenport, koji je rekao da je "zabrinjavajuće vidjeti britanske banke pogođene" i dodao da bi banke trebale ograničiti korištenje cloud usluga na Ujedinjeno Kraljevstvo ili Europu, umjesto da se oslanjaju na infrastrukturu koja radi iz SAD-a.

Korisnici na društvenim mrežama prijavljuju da im kartice bivaju odbijene, no BBC te navode nije mogao neovisno potvrditi.

Iz Lloydsa su naveli da su u kontaktu s medijima i da će uskoro objaviti dodatne informacije.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.