Još tri dana do početka Festa 2009.

U KONKURENCIJI za nagrade na najvećoj godišnjoj smotri dostignuća tržišnog komuniciranja u Hrvatskoj, FESTO 2009, koji će se održati u Opatiji od 21. do 24. svibnja, bit će ukupno 368 radova. Od toga se 277 radova natječe u 9 skupina (tv i kino oglas, radio oglas, tiskovni oglas, vanjski oglas, cjelovita kampanja, izravna komunikacija, interaktivna komunikacija, inovativna komunikacijska rješenje te eventi), a za nagrade za najbolje radio odnosno tv identifikacijske jinglove i najave bore se ukupno 64 rada.  Za međunarodno natjecanje, čime je uvedena novost na ovogodišnji FESTO, kroz tri natjecanja – Festo Adria Cup, Festo Event i Festo PR Contest – pristiglo je ukupno 27 radova i to osim iz Hrvatske su tu radovi iz Makedonije, Srbije te Crne Gore. 

Predsjednik ovogodišnjeg Žirija FESTO 2009. je Boris Belak, kreativni direktor BBDO-a, koji je u Osnovni žiri izabrao Moe Minkaru (Bruketa&Žinić), Gorana Božića (McCann Erickson) , Vanju  Blumenšajn (Imago reklamna agencija), Jelenu Gvozdanović (Tridvajedan tržišne komunikacije) , Srđana Gulića (Digitel) i Milana Anića-Antića (Status grupa).

Posebnost ovogodišnjeg žiriranja je da će se ono obaviti za vrijeme FESTO-a u Opatiji, tako da će pobjednici kako kategorija, tako i skupina biti poznati tek nakon što i kad to žiri odluči. 

Prvi put ove godine bit će dodijeljene i nagrade MEDIA PRIX za najgledanije emisije na televiziji po pojedinim kategorijama, nastale u domaćoj, hrvatskoj, proizvodnji.        

FESTO 2009. ima dvije nosive panel rasprave. Prva, s kojom i počinje FESTO,  usredotočit će se na televiziju i elektroničke medije i njihov sadašnji trenutak, te kakve promjene se mogu očekivati obzirom na nove tehnologije. Vodeći ljudi triju nacionalnih televizija – ravnatelj HRT-a Vanja Sutlić, predsjednik Uprave Nove TV Dražen Mavrić i predsjednik Uprave RTL televizije Cristoph Mainusch – otvoreno će razgovarati u Media korneru.

Druga će se panel rasprava pozabaviti Regionalnim brandovima – danas i sutra. Improvizacija, nužda ili strategija; što o tome misle kupci;  da li se regionalni brandovi mogu nositi sa globalnim, o tim i drugim pitanjima razgovarat će predstavnici i vlasnici regionalnih brandova iz šire regije. 

Sponzorirani članak

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.