Zaoštrava se konkurencija: Deregulacija putničkih agencija je pred vratima

Ilustracija: scx.hu 

UDRUGA hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u Tuheljskim Toplicama 9. i 10. travnja održava edukaciju u sklopu projekta specijalizacija turističkih agencija za sedam tema, područja i tržišta.

Direktor UHPA-e poručio je članovima kako je posljednji trenutak da se agencije udruže u klastere i uspostave sustav izvrsnosti i upravljanja kvalitetom poslovanja jer ih u budućnosti čeka deregulacija poslovanja, priopćila je UHPA.
 
Riječ je o specijalizaciji za eno-gastro, pustolovni turizam, privatni smještaj, DMK (destinacijske menadžment kompanije) i posebna tržišta, PCO (professional congress organizer) te novi krug specijalizacija za školska putovanja.
 
Uvodno predavanje "Komercijalni aspekti specijalizacije turističkih agencija" održao je Željko Trezner, direktor UHPA-e. Na predavanju je sudjelovalo oko 130 predstavnika turističkih agencija, članova UHPA-e, zainteresiranih za udruživanje u klastere turističkih agencija, certifikaciju i specijalizaciju.
 
Tijekom predavanja direktor UHPA-e je predstavio kriterije i etičke kodekse koje će agencije specijalisti trebati prihvatiti, a koji će, kazao je, s vremenom biti sve oštriji i kompleksniji.
 
Deregulacija agencijskog poslovanja nije nužno loša, ako je pametno provedena
 
Komentirao je situaciju turističkih agencija u Hrvatskoj te je istaknuo kako je deregulacija agencijskom poslovanja pred vratima, što se može vidjeti u izmjenama Zakona o pružanju usluga u turizmu, a vezano uz online agencije. Dodao je da deregulacija poslovanja nije nužno loša, ako je pametno provedena.
 
Međutim, da bi se spriječili eventualni negativni efekti deregulacije na agencije, potrebno je imati uspostavljen i prepoznat sustav izvrsnosti agencijskog poslovanja.
 
Sustav izvrsnosti je izrađen, a do kraja travnja, dodao je, imat ćemo prve certificirane i specijalizirane agencije. UHPA će agencije specijaliste posebno isticati, savjetovati pri procesima certifikacije, pružati potporu u zajedničkim promotivnim aktivnostima te ih označavati kao UHPA-ine preporučene turističke agencije.
 
Prihvaćanjem kriterija i kodeksa agencije se obvezuju na fer ponašanje prema okolišu, poslovnim partnerima i putnicima.
 
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.