STIŽE niz novih pravila FIA-e i FOM-a, a s njima i novo gorivo za hibridne motore. Svaka momčad imat će partnera koji će osigurati nova, 100% održiva goriva, ali cijena će pritom značajno porasti. Trenutno momčadi Formule 1 plaćaju između 20 i 30 eura po litri goriva, što znači da pun rezervoar stoji otprilike 2000 do 3000 eura.
Budući da nova goriva neće dolaziti iz fosilnih izvora, već će se proizvoditi korištenjem plinova, kombinacijom vodika i ugljikova dioksida iz zraka, trošak će dramatično rasti. Procjenjuje se da će litra benzina za bolid 2026. godine koštati više od 200 eura. Grube procjene govore da će svaka momčad za cijelu sezonu trebati oko dva milijuna eura samo za gorivo.
Ovaj potez dio je šire strategije Formule 1 za postizanje potpune ugljične neutralnosti do 2030. godine. Troškovi zasad nisu tema, a nova pravila koja na snagu stupaju 2026. donose značajno povećanje snage električnih sustava u pogonskim jedinicama.
Sa 120 kW na 350 kW, odnosno sa 160 na 470 konjskih snaga, što je gotovo trostruko povećanje. Istovremeno će snaga preuzeta iz V6 turbo motora s unutarnjim izgaranjem biti smanjena sa 750 na 530 konjskih snaga.
Međuosovinski razmak bolida smanjit će se s 3600 na 3400 milimetara, a širina s 2000 na 1900 milimetara. Ukupna težina bolida iznosit će 768 kilograma, što je oko 30 kilograma manje nego, primjerice, 2022. godine.
Energija prikupljena tijekom kočenja također će se udvostručiti, na 8,5 MJ po krugu, a vozači će imati i dodatno dugme za privremeno povećanje snage, slično KERS sustavu koji je korišten od 2009. do 2013. godine.
Audi je još 2022., tijekom Velike nagrade Belgije, najavio ulazak u Formulu 1, a novi tim bit će i američki Cadillac. Prema riječima tehničkog direktora FIA-e Nikosa Tombazisa, to je imalo ključnu ulogu u razvoju pravila o elektrifikaciji.
"Stvari su se promijenile, a značajan faktor u svemu tome je percepcija - čak i među proizvođačima originalne opreme - o brzini kojom će elektrifikacija postati dominantna", objasnio je Tombazis."Ne možemo negirati ovaj faktor. Kada su vođeni razgovori 2020. i 2021., trend je bio prilično jasan i išao je u smjeru elektrifikacije. Ne kažem da se taj proces ne odvija, ali stavovi sudionika su se promijenili.
Čak i ako je Formula 1 trenutno u odličnoj financijskoj situaciji, postalo je važno zaštititi sport od oscilacija svjetske ekonomije. Moramo poduzeti zaštitne mjere dok 'sija sunce', a ne kada počne 'padati kiša'. Smanjenje troškova vrlo je važno. Ali nikada ne bismo donijeli takve odluke jednostrano, bez pokušaja da ispoštujemo sve sudionike."